Rajd Polski: стартові «гадання»

П’ятнична програма Orlen Rajd Polski – Rally Poland вийшла досить інтенсивною. Вранці о 11.30 за місцевим часом на короткій спецділянці Tałty (3,26 км) стартували вільні тренування, а вже на 14.15 на цій трасі була запланована кваліфікаційна секція, за підсумками якої 15 найкращих екіпажів повинні вибрати свої стартові позиції на суботу. Ввечері, о 19.15 на трасі Mikołajki Arena відбудеться пролог – два кола по замкненій трасі загальною довжиною 2,5 км. Загальна кількість учасників ювілейного ралі трохи скоротилася – в четвер з усіх попередньо заявлених екіпажів залишилося 96 (71 в міжнародному заліку). Найпомітнішою стала відсутність екіпажу Георга Ліннамяе та Володимира Корсі – пілот не встиг відновитися після своєї нещодавньої серйозної аварії на Rally Italia Sardegna… Не уникнув пригод Олексій Лук’янюк – чинний чемпіон Європи у вівторок пошкодив автомобіль на тестах, після чого був змушений чекати, коли його команда Saintéloc Racing привезе до Польщі другий екземпляр бойового Citroen C3 Rally2 (машина прибула до Миколаєк у четвер вранці).

Вільні тренування минули під знаком повної переваги екіпажів Миколи Грязіна й Олексія Лук’янюка – два перших місця після двох заїздів зі мінімальним розривом між ними (лише 0,015 с), з секундним відривом від Андреаса Міккельсена. Ось кваліфікація піднесла першу неприємність – Грязін пошкодив радіатор, зупинився на трасі, після чого повільно фінішував на останній позиції за підсумками заїзду… Зате у Лук’янюка все без винятку склалося найкращим чином – чемпіон Європи показав 1.47,425 і на цілих 0,9 секунди відірвався від Міккельсена. Трійку найшвидших замкнув господар траси Міколай Марчик, який продемонстрував свою готовність поборотися за подіум Rajd Polski – до того його особистим рекордом на цьому ралі було п’яте місце в 2018 році. А ось розташування екіпажів на інших місцях у Топ-10 кваліфікації виглядала досить незвично – наприклад, п’ята позиція ірландця Каллума Дівайна, який ніколи не вважався фахівцем по гравію. Цікаво було також побачити в десятці кращих німця Фабіана Крайма (для нього це був лише другий міжнародний старт за останні два з половиною роки) і Йоанна Бонато (асфальтового майстра не бачили на гравії ще з далекого 2017 року)! Збентежив провал Крейга Бріна – адже й у вільних заїздах, і у кваліфікації він програвав 8-10 секунд!

На пролозі організатори не стали вигадувати якийсь спеціальний «алгоритм» визначення порядку старту, а просто скерували на трасу учасників згідно з їхніми стартовим номерам – тобто від Олексія Лук’янюка (№1) до Томаша Вілька (№103)… Зате була інша несподіванка для учасників – перед заїздами трасу Mikołajki Arena рясно полили водою, що стало неприємним сюрпризом для тих екіпажів, які стартували першими (Міккельсен вже висловив претензію, що в випадку своєчасного отримання інформації екіпаж міг би вибрати інші шини). Результати денної кваліфікації та вечірнього прологу істотно відрізнялися – лише чотири екіпажі спромоглися фінішувати в Топ-10 в обох заїздах (Фабіан Крайм, Андреас Міккельсен, Умберто Скандола та Ніл Соланс). Найшвидшим у п’ятницю ввечері став Микола Грязін, який на 0,6 секунди випередив Крейга Бріна – ця пара нових лідерів почасти відігралася за свій денний провал у кваліфікації… Найбільше порадувала щільність результатів у пролозі – перші два десятки екіпажів вклалися в інтервал 3,1 секунди! Тепер чекаємо справжніх боїв в суботу – завтра заплановані шість повноцінних допів загальною довжиною 128,12 км.

Rajd Polski, кваліфікація (Топ-10)
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) 1.47,425
2. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,899
3. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,048
4. Соланс/Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,727
5. Дівайн/Фултон (IRL, Ford Fiesta Rally2) +2,049
6. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,109
7. Крайм/Франк (D, Volkswagen Polo GTI R5) +2,113
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +2,290
9. Скандола/Д’ Аморе (I, Hyundai i20 R5) +2,709
10. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +2,985

Rajd Polski, становище після СД1
1. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) 1.49,2
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +0,6
3-4. Крайм/Франк (D, VW Polo GTI R5) +0,7
3-4. Хухала/Розвадовскі (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,7
5. Темпестіні/Іту (RO, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,1
6. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +1,7
7. Скандола/Д’ Аморе (I, Hyundai i20 R5) +1,8
8. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,9
9. Врублевскі/Врубель (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,0
10. Соланс/Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Maciej Niechwiadowicz (www.rajdpolski.pl), Twitter (FIA ERC)

18-06-2021 13383
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца