Rajd Polski: шлях до столиці

Оскільки організатори одного з найстаріших ралі у світі прагнули неодмінно відзначити столітній ювілей Rajd Polski у Варшаві, програма змагання в фінальний день була максимально «розтягнутою» за часом. Перший недільний доп стартував о 7.50 ранку, а початок заїздів на фінальному вуличному міні-допі в столиці було заплановано на 18.00. Таким чином, відносно невелику бойову дистанцію в неділю (разом шість спецділянок загальною довжиною 69,94 км) старанно розтягнули більш ніж на десять годин… За таких умовах майже всі претенденти на подіум (перш за все, лідер польського ралі Олексій Лукьянюк) намагалися не надто форсувати події – тим більше за підсумками вчорашнього дня розриви між «сусідами» у Топ-5 абсолюту досягали 30-45 секунд. Особливо виснажливою була фінальна секція – спочатку дві традиційні спецділянки на Мазурах, потім найдовший доп сьогоднішнього дня (17,90 км) на півдорозі до Варшави, після чого ввечері екіпажі нарешті добираються до тимчасової траси на вулиці Карова (де зазвичай традиційно проходить фінальний Kryterium Asów Karowa популярного Rajd Barbórka) – разом назбиралося 44,75 км СД і 266,7 км дорожніх секцій…

В абсолютному заліку помітних сюрпризів на повноцінних спецдільянках майже не було, якщо не брати до уваги окремих перестановок у другій половині Топ-10 – Йоанн Бонато «переїхав» з шостого на восьме місце, Умберто Скандола випав з десятки кращих… Олексій Лукьянюк спокійно виграв перший ранковий доп, після чого негайно перейшов у режим «контроль ситуації» та дав можливість побешкетувати іншим екіпажам – Андреас Міккельсен з Крейгом Бріном (ірландець повернувся з 20 хвилинами «баласту» по SupeRally) виграли по дві спецділянки, завдяки чому обидва націлилися на максимум бонусних очок за підсумками дня. Місцевих уболівальників же особливо потішив той факт, що відразу два польських екіпажі впевнено пробилися до Топ-5 – Мі олай Марчик міцно тримається за заповітну третю позицію, четвертим йде Войцех Хухала (він після свого давнього титулу в ERC2 у 2016 році майже чотири роки обмежувався епізодичними виступами). А ось монопривідний залік ERC3 Junior сильно постраждав – на півдорозі до Варшави вибули норвежець Ола Норе (Renault Clio Rally4) й угорець Мартін Ласло (Peugeot 208 Rally4), які йшли на другому та четвертому місцях…

Траса фінального міні-допу багато в чому повторювала конфігурацію відомоъ спецділянки Kryterium Asów Karowa – принаймні, була знаменита петля під віадуком імені Станіслава Маркевіча. Якраз перед заїздом наспів досить неприємний для польських уболівальників сюрприз – екіпаж Войцеха Хухали на передостанній спецділянці спіймав 70 секунд штрафу за запізнення, що відразу відкинуло його з четвертого на сьоме місце… Почасти підсолодив цю гіркувату пігулку Міколай Марчик, який не тільки спромігся фінішувати на третьому щаблі подіуму (особистий рекорд на етапах чемпіонату Європи). Тим часом Олексій Лукьянюк вдруге поспіль став переможцем Rajd Polski – Rally Poland і зі самого старту сезону очолив загальний залік ERC. На цьому допі не обійшлося без пригод, коли раптом перекинувся Мацей Любяк на Hyundai i20 R5 – заїзди довелося призупинити…. Найшвидшим на Каровій став Крейг Брін – невеличкий реванш ірландця за вчорашній провал. В оновленому заліку ERC Junior переміг британець Джон Армстронг на Ford Fiesta Rally3, а в ERC2 вперше переміг екіпаж на техніці R4/Rally2-Kit – найшвидшим став іспанець Хав’єр Пардо на Suzuki Swift R4LLY S. У моноприводі не було рівних фіну Самі Паярі, який впевнено переграв усіх у заліках ERC3 Junior і ERC3.

Rajd Polski (попередні результати)
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) 1:48.31,3
2. Міккельсен/Флоене (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +18,4
3. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.54,7
4. Соланс/Марті (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.06,2
5. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.44,8
6. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.46,5
7. Хухала/Розвадовскі (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.56,0
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +4.11,7
9. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +4.16,6
10. Гжиб/Порадзіш (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +4.43,1

Чемпіонат Європи, абсолют (після першого етапу)*
1. Лукьянюк (RUS) – 38
2. Міккельсен (N) – 33
3. Марчик (PL) – 25
4. Соланс (E) – 20
5. Херціг (H) – 17
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Zdeněk Žilinský (alexeylukyanuk.com) FIA ERC

20-06-2021 19162
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца