Плітки про Citroen C3 WRC

Як відомо, пару тижнів тому Citroen Racing підтвердив, що готовий передати всі заводські Citroen C3 WRC приватним командам та за потреби забезпечувати їх усіма необхідними компонентами для подальшого обслуговування техніки. Практично всі були впевнені, що в цьому випадку заводські машини можуть опинитися на балансі у відомої французької команди PH Sport, яка вже давно вважається неофіційною філією Citroen Racing й Peugeot Sport (в них вже є чималий досвід обслуговування екс-заводських Citroen DS3 WRC в ралі та різних версій Peugeot 2008/3008 DKR в ралі-рейдах). Однак залишається відкритим питання – хто з нинішніх «приватників» (не тільки клієнтів PH Sport) має змогу орендувати раллійну техніку вищої категорії для виступів у WRC? Тим більше, що нинішні Citroen C3 WRC так і будуть «заморожені» у версії 2019 року – на відміну від Toyota Yaris WRC, Hyundai i20 Coupe WRC та Ford Fiesta WRC, які будуть інтенсивно оновлюватися в майбутньому. Жодних новинок з тих, які «Подвійний шеврон» тестував у вересні-жовтні, Citroen C3 WRC так й не отримають…

Зараз французька преса висуває різні версії, хто міг би виступати на Citroen C3 WRC в чемпіонаті світу і на яких саме етапах. Наприклад, видання La Dernière Heure стверджує, що француз Ерік Камійї (свого часу був пілотом M-Sport) намагається зібрати необхідний бюджет для старту в Монте-Карло. Спливало також ім’я Йоанна Бонато, дворазового асфальтового чемпіона Франції… Зараз згадали про Бріана Буфф’є, який щороку намагається виступити на Rallye de Monte-Carlo – поки багато хто схиляється до думки, що він з’явиться в ролі третього номера M-Sport Ford WRT, але вже є чутки про можливу співпрацю Бріана з PH Sport та його старт на Citroen C3 WRC. Але найімовірнішою кандидатурою на роль «великого приватника» на C3 WRC вважається Мадс Остберг – адже норвежець в останні роки був тісно пов’язаний з французькою маркою, плюс він може отримати підтримку Citroen Norge. Правда, є кілька «але»… По-перше, Мадс вже має досвід виступів в ролі приватного пілота на WRC останнього покоління – у 2017 році на Ford Fiesta WRC (це було дуже дороге задоволення, бо вартість одного старту на етапі WRC складала до 200 тисяч євро). По-друге, є чутки, що Citroen Norge готовий підтримати Остберга – але тільки в чемпіонаті Норвегії, з програмою на Citroen C3 R5.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото motorverso.com, topgear.com

19-12-2019 12480
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца