Парагвайські «піруети» в фіналі

В цьому році в Південній Америці сформувалася справжня трійка найсильніших національних чемпіонатів – до традиційних лідерів, тобто Аргентини (батьківщина класу Maxi Rally) і Парагваю (активно купує в Європі техніку міжнародного класу R5), приєдналася Чилі, де з 2018 року повернули повний привід і допустили машини R5 (на додачу до всього чилійці також отримали право на проведення етапу WRC в 2019 році). І ось тепер один з цих чемпіонатів завершив свій сезон – першими на фініш примчали парагвайці, які кілька днів тому «відстрілялися» на фінальному Petrobras Rally de Carapeguá… Імовірність того, що Густаво Саба (Skoda Fabia R5) на самому фініші сезону раптом втратить чемпіонський титул на користь Дієго Домінгеса (Hyundai i20 R5), все ж існувала – розгубити всю перевагу в 26 очок (193 проти 167) хоч і непросто, але реально. Для такого вистачить в перший же день «надійно» угробити машину так, щоб навіть SupeRally не допомогло…

Кумедно, що саме так й вийшло, але тільки у виконанні Домінгеса, який зійшов вже на другому допі через відмову двигуна свого Hyundai i20 R5 (на якому виграв чотири етапи) – саме в цей момент Саба і гарантував собі вже сьомий титул чемпіона Парагваю з ралі! Сама гонка склалася на рідкість сумбурно – примхи погоди призвели до того, що довелося скасувати 5 спецділянок з 12, а також «урізати» частину допів… У підсумку, дистанція ралі миттєво скоротилася в два рази – з початкових 213 км приблизно до 105 км. Тобто організатори чемпіонату отримали додатковий головний біль – як саме підрахувати кількість набраних очок на етапі, якщо жоден день не вдалося провести в повному обсязі? Так що на офіційні підсумки чемпіонату ще доведеться почекати, але немає сумнівів в тому, що чемпіоном став Густаво Саба, компанію на подіумі йому склали Дієго Домінгес та Алехандро Галанті. До речі, Галанті не просто після трирічної перерви виграв етап національного чемпіонату, а ще й нарешті приніс першу перемогу в парагвайському чемпіонаті прототипу Toyota Etios R5! Цікаво, що буде в наступному сезоні? Адже Саба вже запланував пересісти на новий VW Polo GTI R5!

Petrobras Rally de Carapeguá
1. Галанті/Суажа (PY/RA, Toyota Etios R5) 1:02.56,21
2. Саба/Муссано (PY/RA, Skoda Fabia R5) +22,87
3. Мальдонадо/Гонсалес (PY, Ford Fiesta R5) +1.51,77
4. Сальдівар Ф./Агілера (PY, Skoda Fabia R5) +7.52,48
5. Мартінес/Мендес (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +9.06,05
6. Сапаг/Хіменес (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +11.10,81

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Saba Competición, rally.com.py

07-11-2018 12983
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца