Нові пріоритети Паддона

Новозеландець Хейден Паддон цього року здійснив дві спроби повернутися до ралійного чемпіонату світу за кермом WRC, але в обох випадках зазнав нищівного фіаско. Спочатку він під час тестів перед Neste Oil Rally Finland потрапив в серйозну аварію й практично знищив Ford Fiesta WRC, на якому повинен був виступити на фінському ралі – здійснити термінову заміну пошкодженого автомобіля було практично неможливо. Другий шанс було змарновано вже не з вини пілота, а через форс-мажорні обставини – адже фінальний раунд WRC цього року, Kennards Hire Rally Australia, був скасований в останній момент через надзвичайну ситуацію в регіоні (сильні пожежі). Після цього новозеландець змушений був визнати – зараз його шанси на повернення до ралійного чемпіонату світу в складі будь-якої заводської команди стали зовсім мізерними… Особливо після того, коли WRC раптово покинув Citroen Racing, що відразу різко скоротило кількість вільних місць у вищій лізі світового ралі – зараз на ралійному ринку спостерігається помітний надлишок пілотів високого рівня.

Нещодавно Хейден Паддон у великому інтерв’ю інтернет-порталу Talk Motorsport остаточно визначив основні пріоритети на найближчі п’ять років. Перш за все, він планує інтенсивно розвивати свою компанію Paddon Rallysport Group, щоб вона була в стані вирішувати серйозні технічні та організаційні завдання – щоб потім, до 2025 року привести до ралійного чемпіонату світу повністю новозеландську команду. Тим більше, досвід в цій області вже накопичено – наприклад, згадаймо прототип Hyundai i20 AP4, який можна «переформатувати» в будь-яку специфікацію, від ралійної версії потужністю близько 280 к.с. до 700-сильного монстра. Плюс зараз тривають роботи над проектом ралійного електромобіля на базі Hyundai Kona EV – причому явно з прицілом на майбутню «гібридизацію» ралі. Втім, свою спортивну кар’єру Хейден Паддон завершувати не збирається – наступного року він виступить в кільцевих перегонах в новій серії TCR New Zealand Touring Car Championship (на Hyundai i30 N TCR), а також розраховує стартувати на домашньому етапі WRC, Rally New Zealand. Хочеться вірити, що Паддон успішно пройде шляхом Девіда Річардса, Малкольма Уілсона та Томмі Мякинена…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Paddon Rallysport

16-12-2019 11904
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца