Нова Зеландія: гра в одні ворота

Події в новозеландському чемпіонаті 2021 року поки не тішать жодними помітними сюрпризами – умови на трасах диктує Хейден Паддон на прототипі Hyundai i20 AP4, який зараз вирішив не церемонитися зі своїми суперниками (раніше він періодично виступав поза заліком чемпіонату, щоб не вбивати інтригу в боротьбі за титул). І основне завдання на старті сезону він вже виконав повністю – виграв підряд два найбільших ралійних змагання Нової Зеландії, Rally of Otago у квітні (майже 300 км допів) й International Rally of Whangarei (260 км СД) у травні. Причому на обох ралі він стабільно ловив прокол на фінальній спецділянці – якщо в Отаго він втратив лише півхвилини, то в минулі вихідні на трасах під Фангареї прокол коштував йому майже трьох хвилин… Втім, навіть такого «жирного» подарунку долі не вистачило чемпіону 2015 і 2019 років Бену Ханту (Subaru WRX STI), щоб отримати хоч якийсь шанс на перемогу в International Rally of Whangarei – на фініші Хейден Паддон навіть з таким проколом спромігся випередити найближчого суперника на чотири хвилини!

Зараз залишається тільки фіксувати основні досягнення Паддона в цьому році – дві перемоги на двох етапах, двічі лідирував від старту до фінішу, виграв 28 спецділянок зі 31 (у всіх трьох випадках програвав доп через проколи) та набрав максимально можливі 88 очок (з усіма бонусними балами за найкращі часи за підсумками кожного дня та на Power Stage). У підсумку Хейден після двох етапів лідирує в домашньому чемпіонаті з більш ніж дворазовою перевагою за очками – 88 проти 41 у Джоша Марстона. І за певного збігу обставин вже на наступному етапі (Rally South Canterbury, 19 червня) Хейден Паддон може достроково стати чемпіоном – тобто після трьох етапів з п’яти запланованих. Приблизно те ж саме новозеландець демонструє в заліку FIA Pacific Cup – виграв обидва етапи серії, що вже відбулися, та без проблем набрав 60 очок з 60. Тому головною інтригою новозеландських ралі в цьому році залишається лише одне питання – коли вже відбудеться бойовий дебют електричного прототипу Hyundai Kona NZEVRC1? Поки команда Paddon Rallysport активно працює з цим прототипом на тестах, час від часу проводить демонстраційні заїзди та пропонує всім почекати до осені…

International Rally of Whangarei
1. Паддон/Кеннард (NZ, Hyundai i20 AP4) 2:26.01,1
2. Хант/Роусторн (NZ, Subaru WRX STI) +4.09,9
3. Хоран/Коннор (NZ, Skoda Fabia R5) +6.03,4
4. Джонс К./Джонс У. (NZ, Skoda Fabia R5) +9.09,4
5. МакКензі/Гауді (NZ, Mitsubishi Lancer Evo X) +10.59,8
6. Росс/Реншоу (NZ, Ford Fiesta R5) +11.34,9

Чемпіонат Нової Зеландії (після двох етапів)
1. Паддон – 88
2. Марстон – 41
3. Росс – 40
4. Хант – 37
5. Хоран – 30

FIA Pacific Cup (після двох етапів)
1. Паддон (NZ) – 60
2-3. Уодсворт (NZ) – 40
2-3. Уорд (NZ) – 40

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Michael Cunningham (Northern Advocate), Paddon Rallysport

18-05-2021 19891
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца