Норвезька метушня

Цього року чемпіонат Норвегії поки що обіцяє стати найцікавішим у скандинавському регіоні, оскільки в вчергове почав «накопичувати» у себе більшість найсильніших норвезьких екіпажів – поза грою залишаються хіба тільки два головних «міжнародники», тобто Андреас Міккельсен і Мадс Остберг, у яких досі немає якихось довгострокових планів на цей сезон… Зате є відразу чотири національних чемпіони минулих років – Андерс Грьондаль, Оле Хрістіан Вейбю, Франк Торе Ларсен й Ейвінд Брюнільдсен, чия програма виступів у 2018-2021 роках особливою насиченістю не відрізнялася (як на національному, так і на міжнародному рівні). Плюс до битви цього квартету знову спробує втрутитися Маріус Осен, який лише рік тому нарешті відновив свої активні виступи після чотирьох років нерегулярних стартів… Щоправда, залишається відкритим питання, чи планує ця п’ятірка пройти повний сезон у чемпіонаті Норвегії? Поки найменш визначена ситуація склалася в Оле Хрістіана Вейбю, який недавно вибув з молодіжної програми Hyundai Motorsport N і зараз намагається якось «зачепитися» на міжнародному рівні у складі приватної команди Kristoffersson Motorsport на VW Polo GTI R5 – у найближчих планах юніора є тільки виступ на лютневому Rally Sweden у заліку WRC-2 Open.

Недавнє Rally Hadeland, другий раунд норвезької першості, вийшло справді драматичною – вже двічі поспіль Оле Хрістіан Вейбю не може реалізувати свою помітну перевагу у швидкості. І якщо двома тижнями раніше на Sigdalsrally Вейбю фінішував другим (програв переможцю лише 0,2 секунди), то зараз він вибув на самому фініші – впевнено лідирував, але на фінальному допі спочатку змінював пробите колесо, потім зійшов через пошкодження підвіски. У підсумку перемогу святкував чинний чемпіон вищої категорії Nyere 4WD Франк Торе Ларсен – він спромігся швидко взяти реванш за прикру поразку на попередньому раунді, коли боровся за лідерство, але вилетів з траси. Зараз за сумою двох етапів у чемпіонаті з чималою перевагою лідирує найбільш результативний і стабільний екіпаж – Ейвінда Брюнільдсена, якому перемога та друге місце принесли 57 очок зі 66 можливих. На другій позиції тримається Маріус Осен зі двома третіми місцями, але він відстає від Ейвінда вже майже на два десятки очок. Дивує невпевнений виступ Андерса Грьондаля – цього року він навіть на спецділянках жодного разу не пробився до Топ-3 і стабільно фінішує на відстані десь дві-три хвилини від подіуму. Зимову частину норвезького чемпіонату має завершити Numedalsrally, заплановане на 19 лютого.

Rally Hadeland
1. Ларсен/Еріксен (N, VW Polo GTI R5) 46.07,9
2. Брюнільдсен/Ейлертсен (N, Skoda Fabia R5) +4,0
3. Осен/Енган-Осен (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +22,6
4. Грьондаль/Фуглеруд (N, Ford Fiesta Rally2) +2.51,1
5. Стенсбьоль Л./Стенсбьоль М. (Ford Fiesta R5) +4.20,7

Чемпіонат Норвегії, група Nyere 4WD (після двох етапів)
1. Брюнільдсен – 57
2. Осен – 38
3. Ларсен – 33
4. Грьондаль – 27
5. Вейбю – 26

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Facebook (roarspho2), moss-avis.no

04-02-2022 22243
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца