Марафонська династія

Парагвайський чемпіонат досить цікавий та дуже різноманітний, особливо коли на старті раунду з’являються мінімум десяток екіпажів на техніці міжнародного класу R5. Але все ж в цій країні є одна особлива гонка, яка неодмінно стає центральною подією всього сезону – грандіозне Transchaco Rally, один з небагатьох «вцілілих» марафонів в класичних ралі, здатний конкурувати навіть з легендарним Safari Rally минулих років… Де ще можна зустріти таке ралійноє змагання, які нараховує майже вісім сотень кілометрів спецділянок, причому їх треба подолати протягом трьох днів? 260-280 кілометрів бойової дистанції протягом дня – це ж трохи менше, ніж сучасний етап WRC (близько 300-320 км, причому в триденному форматі). І недавнє Petrobras Transchaco Rally не обмануло очікувань – 26 допів (з яких 14 налічують понад тридцять кілометрів), 799,05 км бойової дистанції, 78 екіпажів на старті (серед них 18 на техніці R5), з яких до фінішу дісталися лише 22 (в тому числі і за допомогою Rally2), а середня швидкість переможця на вбивчій трасі склала фантастичні 128 км/год!

Подібний марафон приносить набагато більше очок в залік чемпіонату (адже екіпаж може набрати до 53 очок замість звичайних 32), тому особливо цікаво було поспостерігати за трійкою претендентів на титул – тобто Густаво Сабою (VW Polo GTI R5), Дієго Домінгесом (Hyundai i20 R5) та Алехандро Галанті (Toyota Etios R5). Однак бій грандів швидко «видихнуло». Спочатку стрімко зійшов Саба, який протримався лише до першого великого допа (тобто СД3), Домінгес боровся довше й навіть спромігся взяти 10 очок за підсумками першого дня, але потім все одно капітулював… Після цього ініціативу остаточно перехопили два представники марки Toyota – брати Алехандро та Марко Галанті, які на своїх Toyota Etios R5 зробили переможний дубль! Династія Галанті знову нагадала про себе – їх батько, Марко Галанті-старший виграв Transchaco Rally в 1981 та 1991 роках, в 1996 році відзначився його син Марко Галанті-молодший, після чого настав час Алехандро, який цього року повторив рекорд за перемогами в цьому ралі (на його рахунку тріумфи у 2005, 2010 2015 та 2019 роках). Крім того, марка Toyota відсвяткувала ювілей – у неї вже двадцять перемог в цьому марафоні!

Petrobras Transchaco Rally
1. Галанті А./Тойотоші (PY, Toyota Etios R5) 6:09.26
2. Галанті М./Суажа (PY/RA, Toyota Etios R5) +7.55
3. Сальдівар-ст. М./Муссано (PY/RA, VW Polo GTI R5) +23.54
4. Сальдівар Ф./Агілера (PY, Ford Fiesta R2T19) +1:27.11
5. Лафарха/Мауне (PY, Mitsubishi Lancer Evo X) +1:44.04
6. Родрігес/Діас (PY, Honda Civic Si) +1:52.40

Чемпіонат Парагваю, 4WD (після шести етапів)*
1. Галанті А. – 155
3. Домінгес – 129,5
2. Саба – 101,5
* – попередні дані

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото lanacion.com.py (Anibal Gauto, Panfilo Leguizamón)

20-10-2019 9609
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца