«Коронавірусні» гойдалки

Календарі двох основних міжнародних ралійних серій, тобто FIA WRC та FIA ERC, продовжує «лихоманити» і повідомлення про чергові зміни зараз з’являються майже щотижня. Зовсім недавно довелося прийняти той сумний факт, що Японія вилетіла з календаря світової першості, а її місце в ті ж дати займе бельгійське Ypres Rally. Зараз все частіше виникають чутки про можливе скасування жовтневого ADAC Rallye Deutschland – навіть попри те, що організатори готові радикально скоротити дистанцію й майже весь маршрут зосередити на трасах військового полігону в Баумхольдері (без традиційних спецділянок над Мозелем)… Причин кілька. Крім загрози другої хвилі пандемії коронавірусу, яка може накрити Німеччину найближчим часом, присутній також економічний фактор – німецький етап планують провести в форматі «При порожніх трибунах» (тобто практично без глядачів), що означає втрату такої серйозної статті доходів, як продаж квитків на трасу. І не факт, що організатори ADAC Rallye Deutschland знайдуть потрібні кошти, щоб закрити таку «діру» в бюджеті.

У схожій ситуації опинився не тільки чемпіонат світу – сьогодні серйозний удар отримав також ERC, коли з’явилося офіційне повідомлення про скасування третього раунду першості, португальського Azores Rallye (17-19 вересня). Причина такого рішення практично стандартна – організатори не мають можливості провести своє змагання з дотриманням усіх встановлених обмежень (в першу чергу, забезпечити відсутність глядачів на трасі). Сумно, але факт – ралі на Азорах вже склало компанію Польщі та Чехії… Таким чином, зараз календар ERC-2020 скоротився до п’яти етапів – і то лише за умови, що надалі ніщо не завадить проведенню решти змагань на Кіпрі, в Угорщині та на Канарах. Однак, як це не дивно, все ж зберігається невеличкий шанс на збереження шести раундів в ERC цього року – в тому випадку, якщо португальцям насправді вдасться замінити Азори «континентальним» Rally Fafe Montelongo (асфальтове ралі в Фафі, яке заплановане на 1-3 жовтня). Імовірність подібної стрімкого «рокірування» зовсім невелика, але поки ще зберігається… Час покаже.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ADAC Rallye Deutschland, FIA ERC

24-08-2020 22984
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца