Кого чекати в ERC-2018?

За останній тиждень життя в європейському ралійному суспільстві помітно пожвавилося. Звичайно, і раніше було чимало різних і досить цікавих новин про те, у кого які плани в чемпіонаті Європи 2018 року, але зараз процес різко прискорився… І не останню роль в цьому швидкому «розгоні» зіграло раптове повідомлення про розпад найуспішнішого польського екіпажу в історії – Каетана Каєтановича і Ярослава Барана, триразових чемпіонів Європи (2015-2017). Саме після цієї новини ралійний світ остаточно прокинувся і почав швидко підраховувати на пальцях – кого ж ми побачимо на ралійних трасах Європи в 2018 році, якщо Кайто дійсно вийшов з гри? Багато що було відомо і раніше, але за останній тиждень наспіли ще кілька цікавих новин.

По-перше, Олексій Лук’янюк підтвердив, що цього року запланував повний сезон в ERC – всі вісім етапів, тобто з такою програмою стартів він негайно став одним з головних претендентів на вищий титул. Особливо з урахуванням того, що Каєтан Каєтанович зараз розглядає варіант з виступами в WRC-2 (якщо, звичайно, його переговори з нафтовою компанією LOTOS про подальше фінансування, а також пошуки нового штурмана будуть успішними), а у Бруно Магальяйнш поки є тільки один підтверджений старт в ERC, на Азорах (решта програми португальця поки ще проходить процедуру узгодження). По-третє, підтягнулися ще кілька охочих спробувати свої сили в чемпіонаті Європи – наприклад, австрієць Германн Нойбауер (чемпіон Австрії 2016 року запланував мінімум два старти, на Азорах і Канарах) або навіть бразилець Паулу Нобре (свого часу він чимало поїздив в чемпіонаті світу, а зараз хоче провести повний сезон в європейській першості).

Заінтригувала також новина, пов’язана з «молодшою» молодіжною категорією ERC Junior U27 (тобто для учасників на техніці R2). Заводська команда ADAC Opel Rallye Junior Team продовжить свої виступи в цьому заліку і буде представлена двома екіпажами – 27-річного шведа Тома Крістенссона (переможець ADAC Opel Rallye Cup 2017 року) і 18-річного латвійця Мартіньша Сескса (минулого року він став найсильнішим в молодіжному та монопривідному заліках відразу в двох країнах, в Латвії та Естонії). І ось тепер у Мартіньша з’явилася чудова нагода зробити ще один великий «стрибок» у своїй кар’єрі – провести повний сезон в чемпіонаті Європи та поборотися за найвищий титул серед юніорів. Між іншим, марка Opel вже три роки поспіль не програє в ERC Junior (ERC Junior U27) і стала непоганою стартовим майданчиком для багатьох пілотів – шведа Еміля Бергквіста, німця Маріяна Грібеля, британця Кріса Інгрема, фіна Ярі Хуттунена…

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

08-03-2018 18300
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца