Кадрові «трюки» Hyundai: наслідки

Зараз, коли минуло півтора тижні після абсолютно приголомшливої новини про дворічний контракт Hyundai Motorsport з легендарним Себастьяном Льобом, можна вже трохи заспокоїтися і нарешті тверезо оцінити всі наслідки такого кроку команди з Альценау. Звичайно, деякі результати цього кадрового фінта лежать на поверхні – наприклад, скорочення програми стартів для іспанця Даніеля Сордо (адже для іспанця спочатку планували десять стартів в WRC-2019, але потім його програму скоротили до восьми етапів) плюс втрата місця для Хейдена Паддона (новозеландець взагалі залишився без місця в WRC в наступному році). Але є і менш помітні «зворушення» та подробиці, які не відразу кидаються в очі… Наприклад, Маркус Гренхольм бідкався, що раптовий перехід Себастьяна Льоба в Hyundai Motorsport фактично блокував можливість «обкатати» в складі заводської команди когось з молодих пілотів – наприклад, фіна Ярі Хуттунена. За словами Маркуса, ще недавно обговорювався варіант, щоб Хуттунен пару раз стартував на Hyundai i20 Coupé WRC.

Водночас з’ясувалося, що в Hyundai Motorsport далеко не завжди мають можливість вільно комбінувати свій склад протягом всього чемпіонату – наприклад, контракт з Андреасом Міккельсеном передбачає повний сезон в WRC-2019 для норвежця, навіть незважаючи на його не найкращі результати в 2018 році. І недавня хвиля критики керівництва Hyundai Motorsport на адресу Міккельсена досить наочно підтверджує – команда дійсно не надто задоволена своїм другим номером, але при цьому не має можливості замінити його кимось іншим. Тому доводиться якось викручуватися з ротаціями на місці третього номера – з Сордо і Паддоном в 2018 році, тепер з Сордо і Льобом в 2019 році… До речі, статистика протистояння другого і третього номерів в Hyundai дуже сильно не на користь Міккельсена. Отже, порівнюємо… У Андреаса Міккельсена в 13 стартах – один подіум і 84 очка (в середньому 6,46 очка за гонку). А що у його колег по команді? Хейден Паддон – 7 стартів, 2 подіуми, 73 очка (10,43 очка за гонку). Даніель Сордо – 7 стартів, 2 подіуми, 71 пункт (10,14 очка за гонку). Картина більш ніж наочна! Але команда все одно змушена жертвувати Паддоном і Сордо заради Міккельсена. Залишається лише повторити сказане вище – великої свободи при підборі кадрів у Hyundai Motorsport немає.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото wrc.com, Hyundai Motorsport

24-12-2018 14800
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца