Ford і M-Sport: розширена співпраця

Після того, як Себастьян Ож’є та Малкольм Уілсон тиждень тому нарешті підтвердили, що француз ще на рік продовжить свої виступи в складі M-Sport WRT, майже вся увага миттєво перейшла на нову тему – чи повернеться повноцінна заводська команда Ford? Як-не-як, Ож’є майже півроку дуже наполягав на тому, що зацікавлений в статусі пілота «справжньої» заводської команди і не надто бажає продовжувати кар’єру в приватній «фірмі» – нехай навіть такої неймовірної і ефективної, як M-Sport Уілсона… Отже, про що може сигналізувати новий контракт чемпіона світу?

Після офіційного підтвердження про підписання контракту між Себастьяном Ож’є і M-Sport WRT всі зацікавлені сторони цілий тиждень дуже спритно ухилялися від питань про статус команди Малкольма Уілсона. Сьогодні картина начебто прояснилася – Уілсон повідомив британському виданню Motorsport News, що одним з ключових партнерів M-Sport стане Ford Performance (фактично, головний спортивний відділ «Блакитного овалу»), який надасть всебічну технічну підтримку в розвитку ралійної програми. Вже відомо, що M-Sport разом з Ford Performance повним ходом ведуть роботу над новим аеродинамічним пакетом Ford Fiesta WRC – оновлений автомобіль може з’явитися в березні на мексиканському етапі WRC.

Залишається визнати – мова йде лише про більш тісну співпрацю між Ford Motor Co і M-Sport, тобто офіційної заводської команди на кшталт Citroen Racing або Hyundai Motorsport все ж не буде. Дуже багатозначною була репліка Малкольма Уілсона: «Звичайно, я хотів би мати у своєму розпорядженні такий бюджет, як наші суперники, але цього поки не передбачається…» Схоже, що Уілсон був просто змушений відпустити Отта Тянака в Toyota, щоб якось знайти кошти на зарплатню Себастьяну Ож’є. На даний момент можна припустити наступний варіант розвитку подій – M-Sport WRT повністю зосередиться на французі і його черговому чемпіонському титулі, а ось Кубок виробників відсунуть на другий план (за принципом «Якщо вдасться виграти командний залік – чудово. Якщо наша команда не потягне таке подвійне навантаження – тоді граємо на титул Ож’є!»).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото clubs1.net, Peter Cziborra (REUTERS)

06-12-2017 18638
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца