EKO Acropolis Rally, СД5: гнів Фортуни

Сьогоднішній день грецького ралі носив досить незвичний характер – організатори нагадали всім про один цікавий пункт регламенту, який визначає критерії гоночного дня для нарахування бонусних очок. Як відомо, гоночний день (він же Leg англійською) повинен налічувати не менше 25% від всієї бойової дистанції ралі, щоб учасники отримали за нього додаткові призові очки. Але останнім часом майже всі звикли до того, що етапи ERC відбуваються у форматі «два дні» або «пролог і два дні», що забули про одну суттєву деталь – якщо якась секція (як приклад, вчорашні два допи на Acropolis Rally) позначена як окремий Leg, але її дистанція не набирає необхідного мінімуму в 25%, вона просто не враховується при нарахуванні бонус-очок! Таким чином, лише сьогодні вранці на EKO Acropolis Rally розпочинається відлік гоночного дня – тобто в призовий залік за підсумками підуть тільки результати суботи (СД3-СД8). Щось подібне вже бувало, але насправді дуже давно – наприклад, на Rally Liepāja Ventspils в 2013 році… Цілком достатньо, щоб банально забути про такі тонкощі.

Те, що відбувалося сьогодні на ранковій секції, можна назвати одним вичерпним словом – «швах»! Новини з траси летіли одна гірша за іншу – грецькі гравійні траси негайно нагадали всім без винятку, що свого часу недарма вважалися одними з найважчих в чемпіонаті світу… Починалося все начебто буденно, коли фін Юусо Нордгрен на першому ж допі пробив колесо і втратив більше хвилини – дійсно, неприємний епізод, але все одно в ньому нічого дивного не було (просто звичайне явище на такому жорсткому покритті). Але насправді цей прокол лише запустив цілу серію інших неприємностей, яка накрила майже всіх претендентів на подіум… Дійсно нищівним став СД4 Drossochori (25,10 км), який майже миттєво став грандіозним «цвинтарем» для амбіцій багатьох екіпажів. Першим, на жаль, постраждав українець Юрій Протасов – прокол, заміна пробитого колеса на спецділянці, три з половиною хвилини відставання і падіння кудись в середину другого десятка.

Але це були ще «квіточки», а дуже скоро дозріли і «ягідки». Знову дісталося Юусо Нордгрену, який цього разу пробив вже обидва задніх колеса, насилу дошкандибав до фінішу, на чому і завершив боротьбу – за наявності лише двох запасних коліс потрійний прокол перетворюється в справжній «смертний вирок» для надій будь-якого екіпажу. Потім раптово зупинився Ейвінд Брюнільдсен – заміна пробитого колеса! А потім у норвежця вийшов з ладу переговорний пристрій – штурману Вероніці Гульбек-Енган довелося «диктувати» стенограму «на мигах»… Кульмінацією цього трилера став схід головного фаворита – Олексій Лук’янюк відірвав колесо, витратив купу часу на ремонт підвіски, а після фінішу на злощасному Drossochori оформив сход. На додачу до всього, на якийсь час «впала» система хронометражу – дані були відсутні майже годину, їх відновлювали по частинах… Коли ж результати секції нарешті стали доступні, залишалося тільки розвести руками – лідером став Бруно Магальяйнш, а компанію на «віртуальному» подіумі йому склали Норберт Хрерціг і Гжегош Гжиб!

Становище після СД2
1. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) 1:12.32,5
2. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +53,7
3. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +58,5
4. Пташек/Щепаняк (PL, Skoda Fabia R5) +1.04,3
5. Галатаріотіс/Іоанну (CY, Skoda Fabia R5) +1.34,2
6. Цулофтас/Хрістосому (CY, Citroen DS3 R5) +1.39,2
7. Брюнільдсен/Гульбек-Енган (N, Ford Fiesta R5) +3.03,1
8. Сердерідіс/Міклотт (GR/B, Skoda Fabia R5) +3.06,2
9. Нобре/Моралеш (BR, Skoda Fabia R5) +3.13,7
10. Ерді/Папп (H, Mitsubishi Lancer Evo X) +3.41,2
…14. Протасов/Черепін (UA, Skoda Fabia R5) +4.05,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Twitter

02-06-2018 18689
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца