Другий старт сезону в США

Що зараз у американців дійсно чудово виходить, так це як слід заплутатися самим і заплутати всіх, хто якось намагається стежити за ралійними подіями в США. Мало того, що рік тому стався розкол на два різних національних чемпіонати (Rally America Championship і ARA National Championship), так ще самі організатори далеко не завжди можуть розібратися в своїх серіях – досить згадати, як цього року лише в березні прийшло усвідомлення того факту, що Rally America Championship 2018 року розпочався ще в грудні на якомусь майже невідомому ралі… Зараз не менш весела картина спостерігається в ARA National Championship, де багато хто досі плутається, хто ж став першим чемпіоном цієї серії (коли Тревіс Пастрана і Девід Хіггінс минулого року виграли по три гонки кожний і набрали однакову кількість очок, але американець здобув корону лише за додатковими показниками) – в деяких новинних стрічках чемпіоном 2017 року називають саме британця…

Тільки перед стартовим раундом ARA National Championship, Oregon Trail Rally, багато хто з вболівальників зміг зорієнтуватися, які ж події встигли відбутися під час міжсезоння. По-перше, в Subaru Rally Team USA знову залишається лише один лідер – тільки Девіду Хиггинсу (вісім титулів чемпіона США в SCCA ProRally Championship і Rally America Championship) гарантований повний сезон в серії. На позиції другого номера будуть один за іншим змінюватися відразу три різних пілоти – Тревіс Пастрана (у американця є й інші зобов’язання, які не дозволяють йому виступити на всіх етапах ARA National Championship), Кріс Аткінсон (австралієць нарешті вирвався з чемпіонату Китаю, де провів п’ять років) і чемпіон Junior WRC 2006 Патрік Санделль. По-третє, після тривалої перерви на домашні траси повернувся Кен Блок (в 2014-2017 роках він лише двічі стартував на ралі в США), який буде пілотувати Ford Escort RS Cosworth 1991 року «народження»!

Як очікувалося, Девід Хіггінс з Крісом Аткинсоном миттєво пішли у відрив – після СД4 (точніш, після 15 км бойової дистанції) вони вже на півхвилини випереджали Кена Блока і ірландця Баррі МакКенну, який пілотував прототип Ford Fiesta S2000 Turbo (машина колись належала естонській команді MM Motorsport, а в 2014 році була екіпована турбомотором замість старого атмосферного двигуна). Гонка цілком могла принести черговий переможний дубль Subaru Rally Team USA (все одно реальних суперників у Хіггінса з Аткинсоном просто немає і, схоже, не передбачається), але технічні проблеми вивели австралійця з гри – він хоч і зумів в фінальний день повернутися на трасу за допомогою Rally2, але змушений був задовольнитися тільки шістьма виграними допами. У підсумку, Девід Хіггінс не тільки виграв з колосальним відривом стартовий етап серії, але і став дев’ятиразовим переможцем Oregon Trail Rally! Тим часом Кен Блок вичавив зі свого Ford Escort RS Cosworth (якому виповнилося вже 27 років) все можливе і став третім, але програв майже дев’ять хвилин.

Oregon Trail Rally
1. Хіггінс Д./Дрю (GB, Subaru Impreza WRX STI) 1:40.14,3
2. Сіхорн/Джанковскі (USA, Subaru Impreza WRX STI) +6.03,8
3. Блок/Джельсоміно (USA/I, Ford Escort RS Cosworth) +8.46,2
4. МакКенна/Джордан (IRL, Ford Fiesta S2000 Turbo) +12.02,4
5. Ніс/Норкус (USA, Subaru Impreza WRX STI) +13.13,2
6. Міллер/Трейсі (USA, Subaru Impreza RS) +16.37,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Subaru Rally Team USA, Hoonigan Racing

25-04-2018 14633
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца