«Дакар»-2021, день 3, SSV/UTV: свої розклади…

Залік легких багі SSV/UTV (вони ж мотовсюдиходи) остаточно перестав бути просто недорогим «додатком» до автомобільного заліку і перетворився на повноцінну категорію, зі своєю елітою, заводськими та приватними командами… Важко вважати звичайним «доважком» залік, в якому є два дивізіони (Light proto T3 і SSV/UTV T4) плюс на старт виходять вже шість десятків екіпажів! На нинішньому «Дакарі» категорія Light proto T3 вже подарувала вболівальникам мінімум двох героїв… По-перше, іспанка Крістіна Гутьєррес стала першою за 16 років жінкою, яка виграла етап на «Дакарі» (востаннє таке вдавалося легендарній німкені Ютті Кляйншмідт у далекому 2005 році, ще в «африканський» період марафону) і за сумою трьох днів продовжує лідирувати в загальному заліку Light proto. По-друге, 18-річний американець Сет Куінтеро (хотів дебютувати на «Дакарі» ще рік тому, але банально не пройшов за віковими обмеженнями) став наймолодшим в історії переможцем допу. І зараз у нього є досить непогані шанси стати наймолодшим в історії тріумфатором «Дакара»!

У категорії SSV/UTV T4 поступово заварюється «каша» з купою різних «приправ», в якій протягом чотирьох днів (тобто пролог і три етапи) сталося вже три зміни лідера – на старті два дні на першій позиції протримався американець Остін Джонс, потім його змінив саудівець Салех Аль-Сайф… Зараз надійшла черга чилійського ветерана «Дакарів» Франсіско Лопеса (дві «бронзи» в заліку мотоциклів, перемога й третє місце в SSV/UTV), компанію якому в Топ-3 склали поляк Арон Домжала й американець Остін Джонс. Якщо згадати, як зазвичай складалися події в цій категорії на попередніх «Дакарах», можна не сумніватися – найближчими днями тут може статися чимало перестановок і змін лідера… До речі, як показали підсумки трьох перших етапів «Дакару»-2021, техніка категорії SSV/UTV T4 є «серійною» вельми умовно – все ж за швидкістю SSV/UTV мало в чому поступаються Light proto, а часом і перевершують їх. Наприклад, сьогодні Лопес на «серійному» Can-Am Maverick X3 більш ніж на півтори хвилини випередив Куінтеро (прототип Overdrive OT3).

Light proto T3, після трьох днів
1. Гутьєррес/Казале (E/F, Overdrive OT3) 13:32.57
2. Куінтеро/Ценц (USA/D, Overdrive OT3) +8.13
3. Піссон-Чеккальді/Сарро (F, PH Zephyr) +51.53
4. Екстрьом/Бергквіст (S, Yamaha YXZ 1000R) +55.58
5. Махачек/Віорал (CZ, Can-Am Buggyra DV21) +1:23.11

SSV/UTV, після трьох днів
1. Лопес/Латраш (RCH, Can-Am Maverick X3) 13:19.10
2. Домжала/Мартон (PL, Can-Am Maverick X3) +6.08
3. Джонс/Гугелмін (USA/BR, Can-Am Maverick X3) +7.13
4. Карякін/Власюк (RUS, Can-Am Maverick X3) +16.33
5. Аль-Сайф/Відаль (SA/E, Can-Am Maverick X3) +20.15

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото sports.yahoo.com, South Racing Can-Am

05-01-2021 10881
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца