«Дакар»-2021, авто. День 9: ключовий момент

В автомобільному заліку начебто немає таких стрімких перестановок в Топ-10, коли будь-хто може стрімко вилетіти з трійки лідерів за межі Топ-10, а вже через день-два настільки ж стрімко повернутися назад до групи претендентів на подіум… Тут «Дакар» старанно перемелює окремих претендентів одного за іншим – вибирає якусь одну жертву, старанно виводить її з гри, після чого підшуковує нового «потерпілого». Наприклад, щось подібне сталося зі Себастьяном Льобом, який мав досить реальну можливість поборотися за місце в Топ-5, коли його три етапи поспіль переслідували проблеми – проколи, навігаційні помилки, дуже прикрі помилки команди (коли сервісний екіпаж привіз два правих важелі підвіски замість правого і лівого), чимала кількість проколів… Все це остаточно добило ельзасця – після дня відпочинку йому вже не вдалося подолати подвійний «марафон»-етап, після чого він змушений був оформити остаточний схід. Тепер у BRX Prodrive всі зусилля кинуті на підтримку Хоана Нані Роми, який після всіх пригод за останні три дні досі тримається на п’ятому місці!

В якийсь момент нагадав про себе Язід Аль-Раджі – саудівець після неприємностей у перший тиждень ніби остаточно отямився й в ефектному стилю виграв сьомий етап. Але вже наступного дня «Дакар» відігрався – Аль-Раджі втратив ще близько години й продовжує вести напружену боротьбу за місце в Топ-20. Тим часом битва за перемогу між Нассером Аль-Аттією та Стефаном Петеранселем принесла всім чергові різкі зміни сценарію. Катарець начебто успішно тиснув на француза, виграв восьмий етап (всього у нього за кар’єру вже 40 перемог на спецділянках «Дакару») і скоротив відставання до 5.50… Але сьогоднішній доп все стрімко поставив з ніг на голову – Аль-Аттія третину дистанції якось стримував натиск Петеранселя, але потім один за іншим зловив два проколи та програв 12 хвилин! Чудовий подарунок для Стефана, який за три дні до фінішу отримав перевагу майже 18 хвилин… Дісталося також Карлосу Сайнсу, чиї шанси повторити свій успіх річної давнини різко знизилися – «Матадор» також спіймав прокол, потім намагався полагодити гальма. У підсумку, іспанець все ж залишився третім у загальному заліку, але відстає від свого одноклубника вже на годину!

Якщо відірватися від битви трійки лідерів, можна побачити досить цікаву картину в Топ-10 – на четвертому місці міцно розташувався Якуб Пшигоньскі на Toyota Hilux Overdrive (поляк має намір повторити свій успіх 2019 року, коли фінішував на «Дакарі» четвертим у заліку автомобілів). Володимир Васільєв, який виступає з українським штурманом Дмитром Циро, йде сьомим – це найкращий результат серед усіх екіпажів на Mini JCW Rally зі повним приводом. Тішить своїх уболівальників шейх Халід Аль-Кассімі, який на екс-заводському Peugeot 3008 DKR перебрався вже на шосту позицію. Успішно воює з саудівської пустелею макож чех Мартін Прокоп на Ford Raptor RS CC, який вже цілий тиждень тримається в Топ-10. Цікава битва очікується за десяту позицію, на якій розташувався француз Крістіан Лавьєй на задньопривідному Buggy MD Optimus – зараз йому на п’яти наступають француз Сіріль Депре (Peugeot 3008 DKR) та литовець Бенедіктас Ванагас (Toyota Hilux), яким цілком під силу відіграти ті 16-18 хвилин, що відділяють їх від заповітної «десятки». Окремий сюрприз – всі три китайських екіпажі-дебютанта на BAIC BJ40 від Overdrive Racing впевнено тримаються в Топ-20…

Автомобілі, після дев’яти днів
1. Петерансель/Буланже (F, Mini JCW Buggy) 34:26.16
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +17.50
3. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +1:02.25
4. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +2:16.30
5. Рома/Вінок (E/F, BRX Prodrive Hunter) +2:42.38
6. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR) +3:01.13
7. Васільєв/Циро (RUS/UA, Mini JCW Rally) +3:10.17
8. Прокоп/Хитка (CZ, Ford Raptor RS CC) +3:36.01
9. Де Вільєрс/Харо (ZA/E, Toyota Hilux +3:40.09
10. Лавьєй/Гарсен (F, Buggy MD Optimus) +4:10.32

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Marcelo Maragni (Red Bull Content Pool), X-raid, Abu Dhabi Racing

12-01-2021 35324
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца