«Дакар»-2020, вантажівки, день 9: за спинами лідерів

Коли в загальному заліку (навіть на марафонських ралі-рейдах) розрив між двома найближчими екіпажами становить приблизно два, три або чотири десятки хвилин, рівень інтриги помітно падає – бо відіграти подібні відриви у відкритому бою на трасі складно, особливо якщо техніка та екіпажі досить рівні за своїм рівнем… Зазвичай в подібній ситуації співвідношення сил можуть змінити хіба що тільки різноманітні інциденти на кшталт неодноразових проколів шин, навігаційних помилок чи неприємних технічних проблем (начебто не «смертельні» для техніки, але «спалюють» багато часу). Якщо такого немає, жодних серйозних змін в групі лідерів практично не буває. Що і було продемонстровано сьогодні – лідер вантажного заліку Андрій Каргінов (KAMAZ-master) виграв четвертий етап поспіль та довів свою перевагу майже до сорока хвилин. Досить довго з ним намагався змагатися Сергій Вязовіч (MAZ-SPORTauto), але мусив задовольнитися другим часом на допі.

В цілому, майже всі екіпажі сьогодні вирішували свої завдання, головним з яких був спокійний і впевнений фініш на черговій спецділянці, а також мінімум втрат часу у випадку будь-яких клопотів на трасі. Наприклад, екіпаж Антона Шібалова на початковій секції (якраз з величезною кількістю гострих каменів) змушений був міняти пробите колесо, програв переможцю понад десять хвилин, але все ж зберігає друге місце в загальному заліку і випереджає своїх білоруських переслідувачів з MAZ-SPORTauto майже рівно на півгодини. Спокійно відпрацював етап екіпаж Алеша Лопрайса, який має намір на своєму прототипі Praga V4S DKR завершити цей «Дакар» як мінімум на четвертій позиції – принаймні, 35 хвилин відриву від камазівця Дмитра Сотнікова дозволяють чеху розраховувати на такий успіх. І в такий відносно спокійний та розмірений процес сьогодні раптом увірвався Герт Хузінк з Riwald Dakar Team – нідерландський екіпаж на Renault C460 Hybrid вже вдруге на цьому «Дакарі» показав п’ятий час на етапі! Схоже, цей прототип дійсно має досить непоганий потенціал …

Вантажівки, день 9 (Вади-Аль-Давасир – Хараз, СУ 410 км)
1. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) 3:33.42
2. Вязовіч/Гаранін/Запорощенко (BY, MAZ 6440RR) +3.19
3. Ніколаєв/Яковлев/Рибаков (RUS, KAMAZ 43509) +9.24
4. Лопрайс/Аль-Кенді/Покора (CZ/UAE/CZ, Praga V4S DKR) +9.42
5. Хузінк/Бурсен/Русінк (NL, Renault C460 Hybrid) +9.58
6. Сотніков/Ахмадєєв/Ахметзянов (RUS, KAMAZ 43509) +10.07

Вантажівки, становище після дев’яти етапів
1. Каргінов/Мокєєв/Леонов (RUS, KAMAZ 43509) 38:05.25
2. Шібалов/Нікітін/Татарінов (RUS, KAMAZ 43509) +38.35
3. Вязовіч/Гаранін/Запорощенко (BY, MAZ 6440RR) +1:08.36
4. Лопрайс/Аль-Кенді/Покора (CZ/UAE/CZ, Praga V4S DKR) +2:14.09
5. Сотніков/Ахмадєєв/Ахметзянов (RUS, KAMAZ 43509) +2:49.29
6. Мацік/Томашек/Шванда (CZ, Iveco Powerstar) +3:07.57

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Jose Mario Dias, Riwald Dakar Team

14-01-2020 15052
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца