«Дакар»-2020, авто/SSV, день 2: один оберт «жорна»

Якщо вчорашній етап видався комусь занадто складним і важким для початку змагань, то сьогодні всі могли переконатися і взяти до відома – далі буде ще важче! Уже перед стартом другого СД було над чим подумати… Наприклад, Якуба Пшигоньского можна вже викреслити зі переліку претендентів на подіум – вчора поляк хоч і «дошкандибав» до фінішу, але програв при цьому майже шість годин. Скоріш за все, у нього надалі буде повна свобода дій (втрачати все одно нема чого), але за потреби Якуба цілком можуть «навантажити» «суспільно корисною працею», тобто попрацювати на Орландо Терранову – якщо цього вимагатиме ситуація. Крім того, цікаво було подивитися, як сенсаційний переможець стартового етапу Вайдотас Жала впорається з новим для себе завданням – стартувати найпершим і «зондувати» маршрут на предмет різних навігаційних пасток? Випробування було непростим – литовський екіпаж показав 10-й час і пересунувся з першої на п’яту позицію. Порадував було своїх уболівальників ще один литовець – Бенедіктас Ванагас фінішував восьмим на етапі і підібрався впритул до Топ-10, але отримав 20 хвилин штрафу й миттєво відкотився на 15-е місце.

Повторилася приблизно та ж сама історія, що і вранці у мотоциклістів – найперші екіпажі на трасі старанно «кружляли» в пошуках істинного шляху та втрачали час. Все це сповна відчули на собі Вайдотас Жала (майже 20 хвилин відставання), Карлос Сайнс (у «Матадора» протягом усієї спецділянки невблаганно зростали втрати часу) та Стефан Петерансель (крім навігаційних клопотів, у француза була ще якась «проблемна» зупинка на кілька хвилин на фінальному фрагменті етапу, що вилилося у 22 хвилини відставання на допі). Краще за всіх на рідних просторах відчував себе саудівець Язід Аль-Раджі (Toyota Hilux з Overdrive), який понад три сотні кілометрів впевнено лідирував на всіх проміжних контрольних пунктах. Але останні півсотні кілометрів дистанції принесли велике розчарування – помилка в навігації, втрата чверті години і тільки сьоме місце за підсумками дня… У підсумку, найкращий час належав Гініелю де Вільєрсу – південноафриканець здобув першу за два роки перемогу на етапі й відразу піднявся у загальному заліку з чотирнадцятого на шосте місце!

Після того, як «Дакар» на шляху до Неома акуратно «перемолов» частину екіпажів, відбулася зміна лідера – на першу позицію злетів аргентинець Орландо Терранова на Mini JCW Rally, за спиною якого досить комфортно розташувалися Карлос Сайнс та Нассер Аль-Аттія (у них завтра будуть насправді непогані стартові позиції, можна контролювати майже всіх основних суперників). Тим часом розпочалися пригоди у Фернандо Алонсо, одного з найтитулованіших дебютантів «Дакара» (дворазовий чемпіон Ф-1, переможець «24 годин Ле-Мана» і «24 годин Дайтони») – іспанець на середині дистанції пошкодив підвіску, зупинився на тривалий ремонт й дістався до фінішу з двома з половиною годинами відставання… З решти сьогоднішніх подій поки найбільше вражають успіхи «приватників» на різних багі. По-перше, Матьє Серрадорі продовжує активно атакувати на своєму ефектному Century CR6 – француз показав четвертий час, виграв в заліку багі та піднявся на четверту позицію в загальному заліку! По-друге, до Топ-10 «заїхав» також Жером Пеліше на Optimus MD Buggy!

Окремий «карнавал» був також в заліку легких баггі SSV/UTV. Все почалося з того, що вчорашня перемога Арона Домжали опинилася під знаком питання – як поляк сам визнав, він тоді змушений був зупинитися для ремонту свого Can-Am Maverick X3 та запізнився на старт спецділянки, тому штраф для нього неминучий. Сьогодні Домжала все ж стартував першим, але це було останньою позитивною новиною для нього – почалися проблеми з машиною, які змусили поляка не раз зупинятися на трасі. Зараз він якимось чином і дуже повільно продовжує свій рух до фінішу, але втрати часу вже наближаються до чотирьох годин… Зате сьогодні нарешті змогли продемонструвати свій потенціал нові «прототипи» SSV/UTV – Конрад Раутенбах на PH Sport Zéphyr показав третій час, а Мітчелл Гатрі та Сіріль Депре (обидва на Overdrive OT3) закріпилися в Топ-10 за сумою двох етапів. Найшвидшим же став торішній переможець «Дакару» в цій категорії Франсіско Лопес – завдяки цьому акуратному ривку чилієць спокійно пересунувся з четвертого місця на позицію лідера.

Автомобілі, день 2 (Ель-Ваджх – Неом, СД 367 км)
1. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) 3:37.20
2. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) +3.57
3. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR) +5.42
4. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +9.39
5. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +11.46
6. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +13.05
7. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +13.31
8. Сейдан/Кузьміч (SA/RUS, Mini JCW Rally) +16.44
9. Пеліше/Ляррок (F, Optimus MD Buggy) +16.47
10. Жала/Юргеленас (LT, Mini JCW Rally) +19.23

Автомобілі, становище після двох етапів
1. Терранова/Грауе (RA, Mini JCW Rally) 7:07.36
2. Сайнс/Крус (E, Mini JCW Buggy) +4.43
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +6.07
4. Серрадорі/Люркуен (F/B, Century CR6) +7.22
5. Жала/Юргеленас (LT, Mini JCW Rally) +8.11
6. Де Вільєрс/Аро (ZA/E, Toyota Hilux) +12.04
7. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR) +12.35
8. Петерансель/Фіуза (F/P, Mini JCW Buggy) +13.17
9. Аль-Раджі/Жільцов (SA/RUS, Toyota Hilux) +16.05
10. Тен Брінке/Колсул (NL/B, Toyoya Hilux) +21.23

SSV/UTV, день 2 (Ель-Ваджх – Неом, СД 367 км)
1. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) 4:13.30
2. Інохо/Ортега (E, Can-Am Maverick X3) +11.46
3. Раутенбах/Біанші (ZW/P, PH Sport Zéphyr) +11.48

SSV/UTV, становище після двох етапів
1. Лопес/Латрак (RCH, Can-Am Maverick X3) 8:21.15
2. Кюррі/Беррімен (USA, Can-Am Maverick X3) +9.37
3. Інохо/Ортега (E, Can-Am Maverick X3) +10.48

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото X-raid, Red Bull Content Pool, South Racing Can-Am

06-01-2020 16620
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца