«Дакар»-2018, авто, день 7: трилер з лотереєю

Якщо у мотоциклістів вчорашній день пройшов дуже акуратно, тобто в щільній і жорсткій боротьбі, але майже без катастрофічних провалів фаворитів (правда, в заліку квадроциклів вибув Пабло Копетті, який займав третє місце в гонці) і раптових злетів вчорашніх невдах мало не на позицію лідера , то в заліку автомобілів такої спокійної і майже заспокійливої картини не спостерігалося. Принаймні, можна було виділити мінімум дві помітні події – серйозні проблеми у лідера Стефана Петерансель (вже третій екіпаж Peugeot Sport ловить неприємності) і виліт відразу двох «приватних» екіпажів на багі з Топ-10…

З самого початку всіх знову зацікавило нескладне і передбачуване запитання – чи зможе Toyota GAZOO Racing SA на високогір’ї якось нав’язати боротьбу своїм суперникам з Peugeot Sport? Картина на перших кілометрах виглядала багатообіцяючою – найкращий час на контрольній точці належав Нассеру Аль-Аттії на Toyota Hilux 2018, та й його колега Гініель де Вільєрс відставав зовсім небагато. Але вже десь на 80-му кілометрі на перші позиції знову вийшли Стефан Петерансель з Карлосом Сайнсом – здавалося, ми знову станемо свідками чергового дубля французького «Лева». Але очікування справдилися лише наполовину – якщо «Матадор» здобув вже другу поспіль перемогу на етапі (та ще й з серйозним, понад десять хвилин, відривом від Аль-Аттіі з де Вільєрсом), то Петерансель, як кажуть, серйозно «попав»…

Після новин з траси миттєво з’явилося якесь легке відчуття «дежа-вю» – Стефан стоїть, пошкоджена задня підвіска, йде ремонт в польових умовах. Та щось подібне було кілька днів тому і з Сірілем Депре! До речі, Депре вчора відмінно спрацював як «летюча технічка» Peugeot – навантажався запчастинами, швидко примчав до місця аварії Петеранселя і два екіпажі спільними зусиллями досить швидко полагодили підвіску. Звичайно, Стефан програв на цьому етапі більше ніж півтори години, але насправді це не так вже й багато… По-перше, з такими ушкодженнями і без допомоги колег по команді можна легко просидіти на трасі мінімум три-чотири години. По-друге, незважаючи на цю невдачу, екс-лідер гонки все одно втримався в Топ-3 і за першої ж нагоди кинеться в бій, щоб якомога швидше відібрати друге місце у Нассера Аль-Аттії.

У тойотовців начебто все дуже навіть непогано – друге, четверте і п’яте місця в загальному заліку. Але коли бачиш, що Аль-Аттія відстає від Сайнса більш ніж на 70 хвилин, то швидко приходиш до висновку – Toyota цього року зможе виграти «Дакар» тільки в тому випадку, якщо дочекається серйозних проблем у Сайнса, а також зможе відбитися від атак Петеранселя. Але, взагалі-то, у Toyota GAZOO Racing SA ситуація набагато краща, ніж у X-raid – в німецькій команди на ходу залишилися чотири екіпажі з семи (Язід Аль-Раджі оформив сход і приєднався до Хоана Нані Роми з Брайсом Мензісом), причому тільки у поляка Якуба Пшигонського є реальний шанс завершити гонку в Топ-10… Засмутила також невдача двох «приватирів» на багі, які йшли в десятці лідерів – двигун на Buggy SMG Еудженіо Амоса не витримав високогір’я, а Патрік Сірежоль (Buggy Cummins LCR30) втратив кілька годин і провалився на 17-е місце в загальному заліку…

Варто було екіпажам на SSV/UTV знову потрапити в дійсно складні умови, як негайно повернулися колишні солідні відриви між учасниками на окремих етапах – бразилець Рейналду Варела на півгодини випередив француза Патріса Гарруста, а володар третього часу перуанець Хуан-Карлос Урібе відстав майже на годину. Але, треба визнати, загальна швидкість Варели була досить непоганою – хоча б тому, що Рейналду подолав етап приблизно з таким же часом, що й досвідчений португальський ветеран Карлуш Соза на 400-сильному прототипі Renault Duster T1. Та й у зведеному заліку Варела з Созой теж йшли б поруч.

Автомобілі, день 7 (Ла-Пас – Уюні, СД 425 км)
1. Сайнс/Крус (E, Peugeot 3008 DKR Maxi) 4:49.26
2. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux 2018) +12.05
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux 2018) +14.19
4. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +20.56
5. Прокоп/Томанек (CZ, Ford F-150 Evo)+23.57
6. Альварес/Хауї (RA/ZA, Toyota Hilux Overdrive) +28.49
7. Тен Брінке/Перен (NL/F, Toyota Hilux 2018) +31.33
8. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +39.30
9. Гарафулік/Палмейру (RCH/P, Mini JCW Rally) +54.42
10. Ван Меркстейн/Мартон М. (NL/PL, Toyota Hilux Overdrive) +57.21

Автомобілі, становище після семи етапів
1. Сайнс/Крус (E, Peugeot 3008 DKR Maxi) 21:41.38
2. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux 2018) +1:11.29
3. Петерансель/Коттре (F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +1:20.46
4. Де Вільєрс/Фон Зітцевітц (ZA/D, Toyota Hilux 2018) +1:20.54
5. Тен Брінке/Перен (NL/F, Toyota Hilux 2018) +1:25.04
6. Пшигоньскі/Колсул (PL/B, Mini JCW Rally) +2:19.02
7. Прокоп/Томанек (CZ, Ford F-150 Evo) +2:22.39
8. Аль-Кассімі/Пансері (UAE/F, Peugeot 3008 DKR Maxi) +2:41.26
9. Ван Меркстейн/Мартон М. (NL/PL, Toyota Hilux Overdrive) +4:23.35
10. Альварес/Хауї (RA/ZA, Toyota Hilux Overdrive) +5:14.16

SSV/UTV, день 7 (Ла-Пас – Уюні, СД 425 км)
1. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3 Turbo) 6:49.31
2. Гарруст/Грінер (F/CH, Polaris RZR 1000 XP) +31.32
3. Урібе Х.-К./Урібе Х. (PE, Can-Am Maverick X3 Turbo) +55.29

SSV/UTV становище після семи етапів
1. Варела/Гугелмін (BR, Can-Am Maverick X3 Turbo) 32:45.13
3. Урібе Х.-К./Урібе Х. (PE, Can-Am Maverick X3 Turbo) +1:15.36
3. Гарруст/Грінер (F/CH, Polaris RZR 1000 XP) +1:43.45

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Peugeot Sport, AFP, X-raid, f1mania.lance.com.br

14-01-2018 23417
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца