Cyprus Rally, СУ6: божевільня на трасі

Звичайно, багато хто припускав, що в другій половині дня ситуація в гонці помітно загостриться, але не ж до такого ж ступеню! Так і хочеться вигукнути «Агов-агов, не так прудко! Ми так не домовлялися!» Але у гонки та її свавільного куратора Фортуни була своя окрема думку про все, що відбувається… Взагалі-то, все чекали, що лідер Олексій Лук’янюк буде вперто відстоювати свою першу позицію, а Нассер Аль-Аттія потроху «ввімкне форсаж», причому рівно настільки, щоб не нахапати непотрібних проблем – все ж в чемпіонаті Європи він лише гість з разовим візитом, насправді головний інтерес для нього зараз є в близькосхідній першості (де треба просто регулярно доїжджати першим). Плюс ще залишається Юусо Нордгрен – можливо, до лідерів гонки він і не дотягнеться, але в якісь моменти напевно спробує вступити в боротьбу з ними… Якщо вже в нього така навчальна програма в ERC – треба вчитися вести жорсткий бій з ким завгодно, а не банально відкатати гонку.

Несподіванки не змусили себе чекати – на першій ж спецділянці денної секції в аварію потрапив Олексій Лук’янюк! Другий поспіль сход в гонці, в якій він лідирує – спочатку була Греція, тепер Кіпр… Здавалося б, Нассер Аль-Аттія може спокійно зітхнути – найближчі суперники відставали вже майже на хвилину (той же Юусо Нордгрен втратив якийсь час через прокол, довелося йому шкутильгати на спущеній шині). Але відразу після цього посипалися нові сюрпризи – адже катарець двічі поспіль пробив колесо, втратив через це понад півтори хвилини і негайно провалився на четверте місце! І переможцем першого дня якось несподівано став Юусо Нордгрен, який сьогодні особливо не форсував події, але плавно вийшов на першу позицію після двох поспіль виграних допов. Тепер чекаємо, які сюрпризи підготував завтрашній день – в неділю заплановані ще сім допів і 114,29 км… Якщо вже сьогодні була така конкретна халепа, то хто ж завтра взагалі зможе вціліти?!

Становище після СД6
1. Нордгрен/Суоминен (FIN, Skoda Fabia R5) 53.07,0
2. Галатаріотіс/Іоанну(CY, Skoda Fabia R5) +4,6
3. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +8,8
4. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Ford Fiesta R5) +48,4
5. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +1.01,9
6. Демостенус/Лаос (CY, Mitsubishi Lancer Evo X) +1.29,5
7. Ботка/Местерхазі (H, Skoda Fabia R5) +2.01,2
8. Авджіоглу/Коркмаз (TR, Skoda Fabia R5) +2.05,2
9. Штайф/Еглова (CZ, Skoda Fabia R5) +2.15,7
10. Фон Турн/Дегандт (D/B, Skoda Fabia R5) +2.20,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

16-06-2018 13472
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца