Зазвичай в заліку WRC2 на початку сезону складається досить неоднорідна картина – частина учасників вже встигли стартувати на двох-трьох залікових етапах (з максимально можливих семи), частина тільки розпочала свою програму (один старт)… Тобто після чотирьох раундів WRC максимум, що можна з відносною точністю визначити – це попередній перелік основних претендентів на титул чи подіум за підсумками сезону. Поки що компанія збирається серйозна – чинний чемпіон WRC2 фін Еміль Ліндхольм, француз Йоан Россель, швед Олівер Сольберг, британець Гас Грінсміт, Ніколай Грязін (виступає без прапора, з «чорного ходу»)… Плюс на більш віддалених позиціях є ще француз Адрієн Фурмо (представник M-Sport), фіни Самі Паярі (чемпіон J-WRC 2021 року, зараз активно опановує техніку Rally2) і Теему Сунінен (головна надія Hyundai Motorsport N), поляк Каєтан Каєтановіч (чотириразовий призер WRC3/WRC2 вчергове розпочинає свою гонитву за титулом чемпіона світу як мінімум в заліку WRC2 Challenger). А недавно з’явилася коротка інформація, що в травні в Португалії з’явиться норвежець Андреас Міккельсен! Тобто ситуація може змінитися в будь-який момент…
Зараз, після хорватського раунду, досить впевнену перевагу має Йоан Россель (чемпіон WRC3 у 2021 році), який у двох стартах здобув дві перемоги та набрав 53 очки з 56 максимально можливих. Тепер для нього ключовим повинен стати виступ на Vodafone Rally de Portugal (11-14 травня), де доведеться «повоювати» на гравії щонайменше з трьома грізними суперниками – Олівером Сольбергом, Гасом Грінсмітом і Андреасом Міккельсеном… Чинний чемпіон WRC2 Еміль Ліндхольм тримається на другій позиції, але його шанси на захист титулу трохи знизилися – фін витратив вже три залікових старти з семи, але має на своєму рахунку лише 44 очки. Тобто надалі йому потрібно здобути мінімум дві чи три перемоги у чотирьох стартах. Правда, торік Еміль розпочав сезон ще гірше – взагалі 37 очок у трьох стартах… Тим часом досить цікава картина спостерігається у ветеранському заліку WRC Masters Cup (для пілотів, які народилися не пізніше 1 січня 1973 року). Бо торішній тріумфатор, італієць Мауро Мьєле, розпочав сезон вкрай невдало – у трьох стартах друге місце, два сходи, лише 18 очок… За таких умов на перші позиції в загальному заліку висунулися австрієць Йоханнес Кефербьок і угорець Золтан Ласло. Але головним фаворитом все ж вважається досвідчений німець Армін Кремер, який торік здобув «срібло» у цій категорії (плюс п’ять перемог на етапах), а зараз розпочав новий сезон перемогою на хорватських трасах.
У двох дивізіонах, призначених для техніки Rally3 (тобто Junior WRC і WRC3), склалася досить неоднозначна картина. Попри велику популярність автомобілів цієї групи (M-Sport вже встиг побудувати сотню Ford Fiesta Rally3), учасники на них не надто поспішають до міжнародних серій на кшталт Junior WRC, WRC3, ERC3 – техніка більше осідає на національному рівні, де успішно витіснила більшість «серійних» Mitsubishi та Subaru. Тому одинадцять екіпажів на Ford Fiesta Rally3 у Хорватії – то дійсно чудовий результат… Цікаво, що з усіх екіпажів на Rally3 лише трьом вдалося подолати всю дистанцію змагання без допомоги SupeRally. Причому серед потерпілих опинилися обидва головних фаворити Junior WRC, які на хорватських трасах разом виграли 15 з 20 спецділянок, але так і не змогли фінішувати на подіумі. Спочатку ірландець Вільям Крейтон вилетів з траси на СД9 і зміг завершити змагання тільки з 80 хвилинами «баласту» SupeRally. А на передостанньому СД через проблеми з двигуном зійшов француз Лоран Пельє, який на той момент лідирував… У підсумку досить несподівано виграв ірландець Емон Келлі. Цікаво, що буде на наступному етапі Junior WRC, який відбудеться в червні на важких гравійних трасах Сардинії? Чекаємо на чергову «хвилю» аварій і проблем фаворитів?
Invalid API Key