Croatia Rally, СД12: Toyota розправляє крила

Події в Хорватії не перестають дивувати… Теоретично, у Hyundai Motorsport повинна була зберігатися певна перевага – в першу чергу завдяки тому накату, який його екіпажі встигли набрати за останні півтора місяця на італійських асфальтових ралі. Але сьогодні від самого ранку розпочалася стрімка атака Toyota Gazoo Racing, чиї представники спромоглися виграти всі чотири допа секції – причому відзначилися не тільки Себастьян Ож’є (дві перемоги на спецділянці) й Елфін Еванс (один успіх), а й Такамото Кацута! А ось у Тьєррі Ньовілля справи не склалися з самого початку – бельгієць спочатку відчутно промахнувся з вибором гуми, а ближче до фінішу секції на його Hyundai i20 Coupe WRC виникли неприємні проблеми з гальмами. У підсумку вчорашні вісім секунд переваги Тьєррі стрімко перетворилися на два десятки секунд відставання. Тепер на двох перших позиціях зручно розташувалися екіпажі Ож’є та Еванса – такий варіант виводить француза на позицію лідера чемпіонату, а Toyota в «віртуальній» дуелі за проміжними підсумками хорватського ралі тепер уже виграє у Hyundai з рахунком 43:27 (вчора співвідношення було 37:33 на користь корейсько-німецької команди).

Продовжує приємно дивувати Адрієн Фурмо, який вперше стартував у чемпіонаті світу за кермом Ford Fiesta WRC – француз поки не припускається помилок, вже п’ять разів поспіль фінішував на спецділянках у Топ-5 (включаючи другий час на СД9) і піднявся на п’яту позицію в абсолюті (при цьому він вже на сорок секунд випереджає свого одноклубника Гаса Грінсміта). У WRC-2 продовжується жорстке протистояння між Мадсом Остбергом і Миколою Грязіним – норвежець в якийсь момент втратив контроль над ситуацією, відкотився на другу позицію, але на фінальному допі секції спромігся трохи відігратися та лідирує з мінімальним відривом 2,3 секунди. Але чи вдасться йому завершити сьогоднішній день лідером? Грязін зараз демонструє насправді високу швидкість! Ось у заліку WRC-3 інтриги помітно поменшало, хоча спочатку все складалося на користь Йоана Росселя – француз з ранку виграв два допа та трохи збільшив свій відрив від Каєтана Каєтановіча. Але на СД11 Россель перекинувся, сяк-так зміг продовжити свій виступ і до фінішу секції провалився на четверте місце зі втратою трьох хвилин… Зараз впевнено лідирує Каєтанович, який вже на сорок секунд відірвався від Еміля Ліндхольма – до речі, фін здивував своєю швидкістю на асфальті (дев’ять фінішів у Топ-3 на допах).

Становище після СД12
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:31.06,6
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +7,0
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,6
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +37,5
5. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +1.18,7
6. Лубе/Ланде (F, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.51,1
7. Грінсміт/Паттерсон (GB, Ford Fiesta WRC) +2.00,1
8. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +2.30,1
9. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.31,4
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +5.14,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Marcin Snopkowski

24-04-2021 17113
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца