Чилі: зміна варти?

За останні півтора року чилійський чемпіонат RallyMobil завдяки останній реформі (допуск техніки R5) вже пробився до трійки найсильніших національних чемпіонатів Південної Америки, завдяки чому став в один ряд з Аргентиною і Парагваєм. Зараз, коли в Чилі вже сформувався чималий технічний парк автомобілів класу R5, можна вже проводити безпосередні порівняння з Парагваєм, який завжди був справжнім «заповідником» для сучасної європейської техніки рівня Super 2000 і R5. Зараз вже помітно, що чилійці і парагвайці відрізняються в плані привабливості для тих чи інших марок… За великим рахунком, у них є тільки одна суттєва спільна риса – обидві першості набрали солідну кількість автомобілів Skoda Fabia R5. Але якщо в Парагваї недавно закупили солідну партію нових VW Polo GTI R5, то в Чилі відчувається помітний «французький» інтерес – майже третину автопарку класу R5 складає техніка Citroen (один DS3 R5, чотири нових C3 R5). Такий наступ техніки R5 в двох національних чемпіонатах Південної Америки дало дуже цікавий побічний ефект – недавно в Аргентині було прийнято рішення допустити автомобілі R5 нарівні з Maxi Rally, починаючи з 2020 року…

Тим часом чилійська першість спокійно досягла середини дистанції – тиждень тому відбувся вже четвертий раунд з восьми, Gran Premio de Quillón. І це ралі негайно підкинуло чимало цікавої інформації для роздумів… По-перше, другу поспіль перемогу здобув Хорхе Мартінес на Skoda Fabia R5, завдяки чому продовжує стрімко відриватися від своїх головних суперників, аргентинця Алехандро Кансіо і співвітчизника Педро Еллера – перевага над найближчим опонентом склала вже 24 очки. По-друге, сімейний тандем Еллерів зараз виступає відверто слабкіше, ніж в минулому році – тоді Педро з Альберто за підсумками сезону здобули два перших місця в чемпіонаті і виграли п’ять раундів з семи. Виникає логічне питання – що ж спровокувало такий спад? Начебто серйозного конфлікту інтересів з виступами в WRC-2 не помітно – обидва Еллери вже пару-трійку місяців взагалі не з’являлися на світових трасах. Можливо, їхні Ford Fiesta R5 попереднього покоління вже не витримують конкуренції з Skoda Fabia R5 і Citroen C3? Суцільні питання, на які поки немає чіткої відповіді – залишається тільки спостерігати за тим, як будуть розвиватися події восени-взимку, в другій половині сезону…

Gran Premio de Quillón
1. Мартінес/Альварес (RCH/RA, Skoda Fabia R5) 1:24.53,5
2. Ісраель Б./Дер-Оганесян (RCH/RA, Citroen C3 R5) +1.17,5
3. Еллер П./Марті (RCH/E, Ford Fiesta R5) +1.37,7
4. Ісраель В./Рамос (RCH/RA, Citroen C3 R5) +1.51,4
5. Фернандес/Коронадо (RCH/E, Skoda Fabia R5) +2.48,4
6. Ечеверрі/Вера (RCH, Hyundai i20 R5) +4.03,7

Чемпіонат Чилі, залік R5 (після чотирьох етапів)
1. Мартінес – 87
2. Кансіо (RA) – 63
3. Еллер П. – 61

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото rallymobil.cl

18-08-2019 10838
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца