Barum Czech Rally Zlín: ранкова чехарда

Вже вчора ввечері почали з’являтися чергові новини, пов’язані як з поточними подіями на Barum Czech Rally Zlín, так і з чемпіонатом Європи в цілому. Перш за все, нарешті з’явився оновлений список учасників чеського ралі (частина екіпажів, серед них також нинішній лідер ERC Олексій Лукьянюк, вже вибули з гри через низку причин) – очікується, що на старт сьогоднішнього вечірнього прологу в Зліні вийдуть 135 екіпажів (з них 76 у заліку ERC). Ці цифри можуть стати повторенням найкращого показника Barum Czech Rally Zlín за останні два десятиліття – зовсім недавно, у 2017 році тут також стартували 135 учасників… Інша новина принесла певну визначеність в чемпіонаті Європи на найближчий місяць – організатори португальського Azores Rallye (яке повинне стати п’ятим раундом ERC) підтвердили, що погодили всі питання з місцевою владою та повністю готові до проведення свого змагання 16-18 вересня (яке вже переносили двічі, спочатку з 25-27 березня, потім з 6-8 травня на осінь). Тепер залишається дочекатися такої позитивної новини від оргкомітету другого поспіль португальського раунду ERC, континентального Rally Serras de Fafe e Felgueiras (запланований на 1-3 жовтня).

Ранкові заїзди на трасі Malenovice довжиною 4,07 км (вільні тренування плюс кваліфікація) принесли досить «строкаті» результати. У першому заїзді найкращий час показав чех Ян Копецкі, який вважається головним фаворитом нинішнього Barum Czech Rally Zlín (навіть попри той факт, що в цьому році представляє не Skoda Motorsport, а напівзаводську Agrotec Škoda Rally Team). Другий тренувальний проїзд вже помітно здивував – найшвидшим став угорець Норберт Херціг, який покращив результат Копецкого майже на шість секунд! Правда, чудовий час 2.31,693 у Херціга все ж виглядає як якийсь аномальний «випадаючий» результат, до якого потім ніхто не зміг навіть наблизитися – включаючи самого угорця. В офіційній кваліфікації ж прийшла черга Андреаса Міккельсена – норвежець впевнено виграв цей заїзд, що стало для нього першим таким успіхом у нинішньому ERC (до того його кращим кваліфікаційним результатом було друге місце в Польщі). Цікаво, що Ян Копецкі став тільки третім – його на мікроскопічні 0,006 секунди випередив 22-річний Ерік Цайс на Ford Fiesta Rally2 (останнім часом він дуже непогано виступає на асфальті). Перша проба сил Ярі Хуттунена в Team MRF Tyres вийшла успішною – фін на шинах MRF показав у кваліфікації п’ятий час…

Barum Czech Rally Zlín, кваліфікація (Топ-10)
1. Міккельсен/Андерссон (N/S, Skoda Fabia Rally2 evo) 2.34,711
2. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +0,524
3. Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,530
4. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +0,537
5. Хуттунен/Лукка (CZ, Hyundai i20 R5) +0,955
6. Мареш/Буха (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,499
7. Вагнер/Вінтер (A, Skoda Fabia Rally2 evo) +1,810
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +2,228
9. Костка/Кучера (CZ, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,551
10. Якеш/Маху (CZ, Skoda Fabia R5) +2,712

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

27-08-2021 16348
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца