Azores Rallye, СД6: виживання зранку

Візити учасників чемпіонату Європи (в минулому також серії IRC) на Азорські острови ніколи не були легкою прогулянкою – адже місцеві траси завжди здатні в будь-який момент капітально «прорідити» стрункі ряди фаворитів… Особливо коли в події на трасах раптом вирішує втрутитися погода – у вигляді шквальної зливи чи сильного туману, який перетворює пілотування ралійного автомобіля на справжній «політ за приладами»! Сьогоднішня програма Azores Rallye обіцяла стати дійсно серйозним випробуванням – по два проїзди двох таких відомих спецділянок, як Graminhais (24,03 км) і Tronqueira (21,89 км), майже 112 кілометрів бойової дистанції протягом п’ятниці (61,88 км на ранковій секції та 50,02 км у другій половині дня)… І, дійсно як на «замовлення», природа все ж вирішила додати величезну порцію «спецій» у вигляді дощу та туману. Пізніше більшість учасників визнали, що умови на трасі виявилися насправді екстремальними – найчастіше на фініші спецділянки двірники на лобовому склі просто не могли впоратися з такою кількістю води та багнюки! І вже не доводиться дивуватися, що перша секція миттєво вибила з гри майже третину міжнародного каналу…

Після недавньої термінової зміни пункту регламенту, присвяченого вибору стартових позицій за підсумками кваліфікації, сьогодні вранці більшість фаворитів стартували на незвично віддалених позиціях – наприклад, Олексій Лукьянюк і Андреас Міккельсен вирушили на трасу 19-м і 20-м за рахунком! Перша втрата сталася ще перед СД1 – через хворобу штурмана не зміг стартувати Ола Норе на Renault Clio Rally4 (нинішній сезон в ERC став справжньою катастрофою для норвезького юніора, бо приніс йому п’ять сходів на п’яти етапах)… Новини з ранкової секції негайно почали нагадувати повідомлення з лінії фронту – Олексій Лукьянюк міняв пробите колесо та втратив понад півтори хвилини, стрімке вилетіли з траси Ніл Соланс і Норберт Херціг. І все це тільки на першій спецділянці! Пізніше ситуація начебто трохи стабілізувалася, але вже на СД3 приспіла аварія Йоанна Бонато – Citroen C3 Rally2 француза міцно заблокував трасу, через що доп довелося зупинити. Крім того, на тому ж самому допі Лукьянюк фінішував на пошкодженій машині – його десь винесло з траси. Залишалося тільки з подивом підраховувати втрати – в заліку ERC до фінішу ранкової секції зуміли доїхати лише 20 екіпажів з 29… Але була невелика надія, що друга секція все ж обійдеться без таких «спецефектів».

У другій половині дня ситуація суттєво змінилася – погода трохи покращилася, екіпажі нарешті зосередилися на боротьбі між собою, а не з екстремальними умовами на трасі… Мав місце тільки один інцидент, коли на СУД в аварію потрапив лідер заліку ERC3 іспанець Хосеп Бассас на Peugeot 208 Rally4. В абсолюті боротьба помітно загострилася – якщо вранці під дощем і в туманній імлі не було рівних господареві траси Рікарду Морі (чий відрив від другого місця тоді склав майже півхвилини), то в другій половині дня він вже повністю розгубив свою перевагу та миттєво провалився з першої на третю позицію. У підсумку на два перших місця стрімко прорвалися Даніель Сордо (чудовий подарунок іспанця для MRF Tyres!) й Андреас Міккельсен – перед завтрашнім фіналом їх поділяють чотири секунди. На додачу екс-лідер Мора поки відстає лише на 4,5 секунди, тобто в нього ще зберігається певний шанс в суботу поборотися за перемогу – правда, у звичайних умовах наздогнати Сордо і Міккельсена буде непросто… Для чинного чемпіона Європи Лукьянюка п’ятниця склалася непросто – прокол, 20 секунд штрафу плюс на фінальному СД дня Grupo Marques (парні перегони, два кола та 4,1 км) пару раз зупинявся, щоб розгледіти трасу в клубах куряви, і втратив ще п’ять-шість секунд.

Становище після СД6
1. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 R5) 1:27.06,7
2. Міккельсен/Едмондсон (N/GB, Skoda Fabia Rally2 evo) +4,0
3. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +4,5
4. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +27,3
5. Цайс/Жакова (CZ, Ford Fiesta Rally2) +1.06,0
6. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.06,9
7. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) +1.37,9
8. Скандола/Фаппані (I, Hyundai i20 R5) +2.35,4
9. Регу/Енрікеш (P, Skoda Fabia Rally2 evo) +2.39,8
10. Гуерра/Куе (MEX/E, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.14,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

17-09-2021 17275
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца