Azores Airlines Rallye: війна нервів і фініш!

Після невеликого «хронологічного апокаліпсису», коли через аварію і блокування траси організатори були змушені на цілу годину призупинити гонку (і на стільки ж перенести старт фінальної секції), всім учасникам і уболівальникам залишалося розраховувати на одне – що весь цей запас проблем і неприємностей вичерпаний повністю. А якщо Фортуна в своєму бажанні як слід позбиткуватися над гонкою ще не встигла витрусити всю торбу з приготованими «подарунками», то будь-яка аварія (особливо за участю одного з екіпажів з Топ-10) легко могла знову паралізувати канал… І фініш Azores Airlines Rallye точно «від’їхав» б кудись в невизначене майбутнє – тобто нинішня година відставання від графіка змагань негайно перетвориться на дві чи три. Тим більше на «десерт» була запланована найдовша секція всієї гонки – три допи загальною довжиною 60,35 км…

Сьогодні вдень екіпажі мали ще раз подолати спецділянку Vila Franca São Brás (17,08 км), перший проїзд якої відбувся ще в четвер увечері. Спочатку ніхто ні на який сюрприз не чекав – як зазвичай, Бруно Магальяйнш за нагоди кинувся в чергову атаку, але через кілька хвилин Олексій Лук’янюк перевершив результат португальця і готувався записати на свій рахунок ще один виграний доп. Але тут дійсно здивував Фабіан Крайм – німець, який лише двічі за всю гонку потрапив в Топ-10, раптово «вистрілив» і випередив Лукаса на 0,9 секунди! На передостанній спецділянці гонки Крайм, правда, був вже не настільки швидким (сьомий час), зате відзначився інший юніор – француз П’єр-Луї Лубе на Hyundai i20 R5 став другим на допі Graminhais, програвши лише Бруно Магальяйншу… Найцікавіші події ж поки розгортаються в «великому» молодіжному заліку (Junior ERC U28), де почалася невелика «стрибанина» – британець Кріс Інгрем помітно збився з темпу, віддав лідерство словаку Мартіну Кочі з Škoda Slovakia Motorsport, але відразу ж після цього повернув собі першу позицію.

Фінальна спецділянка якось не налаштовувала на те, щоб розслабитися і «доїхати до фінішу» – все ж це майже 22-кілометрова Tronqueira, яка може не раз «підставити ніжку». У цьому, на жаль, майже відразу переконався Мартін Кочі – ще годину тому словак вперто бився з Крісом Інгремом за четверте місце в абсолюті і перемогу в Junior ERC U28, а зараз втратив все через пошкоджену підвіску і відірване колесо… Зате Олексій Лук’янюк, пам’ятаючи про торішнє фіаско на Азорах (коли лідирував в гонці з відривом 37 секунд, але вибув якраз на… Tronqueira!), був дуже і дуже обережний – віддав суперникам (Морі і Магальяйншу) понад півхвилини, але запасу часу з головою вистачило для підсумкової перемоги! Португальці теж можуть бути задоволені – два місця на подіумі у них є (хоча, безумовно, обидва розраховували на кращий результат). Ось для кого гонка насправді стала справжнім святом, так це для молодих британців – Кріс Інгрем в дебютному старті за кермом R5 виграв в заліку Junior ERC U28, а компанію на подіумі йому склав Ріс Йейтс, якому все-таки скоригували час на СУ11, завдяки чому він став третім серед юніорів і вийшов на шосте місце в абсолютному заліку ралі!

Azores Airlines Rallye (попередні результати)
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 2:33.51,7
2. Мора/Кошта (P, Skoda Fabia R5) +16,4
3. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +25,7
4. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.24,2
5. Олін/Сьйоберг (S, Skoda Fabia R5) +2.33,1
6. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia R5) +4.02,9
7. Хабай/Димурскі (PL, Ford Fiesta R5) +4.12,2
8 Йейтс/Едмондсон (GB, Skoda Fabia R5) +4.15,7
9. Теодозіу/Тейшейра (P, Skoda Fabia R5) +4.43,0
10. Фонтеш/Бабу (P, Citroen DS3 R5) +5.01,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Ліна Арнаутова, FIA ERC

24-03-2018 17058
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца