Arctic Rally Finland, СД5: обмін випадами

Якраз в суботу на учасників лапландського ралі чекало найбільш серйозне випробування – два проїзди секції зі трьох допів (всього петля налічувала 72,02 км спедцілянок). Таким чином, сьогодні були заплановані 144,04 км СД у цілому, або майже 60% всієї бойової дистанції Arctic Rally Finland… Вчора чимало екіпажів вже відзначили той факт, що десь після тридцяти-сорока кілометрів у бойовому режимі шини починають активно губити шипи – це при тому, що фінське ралі зараз відбувається на відмінній сніговій трасі (на якій шиповані покришки не «лисіють» в такому темпі, як колись на «підталому» Rally Sweden, де гравію було в п’ять або десять разів більше, ніж снігу та льоду). Між іншим, сьогодні на першій же ранковій спецділянці Лоренцо Бертеллі нагадав усім, що зі сніговими бар’єрами на узбіччях треба бути дуже уважним – італієць «успішно» загнав свій Ford Fiesta WRC до замету, не зміг відкопати машину (на допомогу глядачів розраховувати не доводилося через їх майже повну відсутність) і на цьому завершив свій виступ в суботу… А що було в інших?

Сама секція вийшла неоднорідною за своїми характеристиками. Перший СД, Mustalampi (24,43 км), виявився поки найповільнішим на цьому ралі – середня швидкість десь 105 км/год… Зате на двох наступних допах, Kaihuavaara (19, 91 км) і Siikakämä (27,68 км), чимало екіпажів досить легко подолали позначку в 130 км/год! Ситуація в ралі вже втратила свою вчорашню однозначність – на відміну від п’ятниці, екіпажі Toyota Gazoo Racing нарешті зібралися з силами та почали поступово «розколупувати» потужні оборонні споруди Hyundai Motorsport… З одного боку, Отт Тянак зранку виграв два допи зі трьох і продовжує лідирувати з 23 секундами відриву – відіграти таку фору непросто, особливо якщо естонець зловив кураж. З іншого, тойотівці успішно «тиснуть» на інших ділянках фронту – Калле Рованперя швидко «випхав» Крейга Бріна з другої позиції, Елфін Еванс пресує Тьєррі Ньовілля та має намір відібрати у бельгійця четверте місце. Себастьян Ож’є вже набрав непоганий темп і видивляється шанс дотягнутися до місця в п’ятірці кращих, від якої його відділяють лише 17 секунд. Ось M-Sport ніяк не «злетить» – Теему Сунінен зі Гасом Грінсмітом відкотилися в самий низ Топ-10…

Поки що найбільше вражає впевнений виступ 19-річного Олівера Сольберга, який вперше стартував за кермом Hyundai i20 Coupe WRC і з новим штурманом Себастьяном Маршаллом (той в останній момент замінив Арона Джонстона, у якого виявили коронавірус). Юний швед вже тричі фінішував на допах у Топ-5 , включаючи третій час на СД3, і відібрав шосту позицію у Такамото Кацути (Toyota Yaris WRC)! У WRC-2 продовжується неймовірно ефектний фестиваль у виконанні Есапекки Лаппі на Volkswagen Polo GTI R5 – фін досі не програв жодного допа і вже на півхвилини випереджає Андреаса Міккельсена. І поки не помітно, що норвежець у стані якось відіграти таку несподівану фору… Невеликий трилер розгортається в WRC-3 – Еміль Ліндхольм вилетів з траси на СД4, заблокував дорогу (суддям потім довелося призначити розрахункові часи двом екіпажам, яких цей інцидент «пригальмував» майже на 10 хвилин) і втратив лідерство. Зате продовжує творити справжні дива Егон Каур – естонець на сьогоднішній ранковій секції виграв дві спецділянки з трьох, вийшов на друге місце в заліку WRC і зараз всього лише на дві секунди відстає від нового лідера в цій категорії, фіна Теему Асунмаа!

Становище після СД5
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:07.28,0
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +23,6
3. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,9
4. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,7
5. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +37,3
6. Сольберг О./Маршалл (S/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +51,3
7. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +52,4
8. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +54,2
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.10,9
10. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.52,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, Twitter (Oliver Solberg)

27-02-2021 29194
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца