ADAC Rallye Deutschland, СД16: переформатування

Зазвичай неділя стає «днем доїздів», але на цей раз перший недільний доп, довжиною 29 кілометрів, вийшов просто божевільним! Почалося все з того, що вилетів з траси і зійшов Мадс Остберг. Норвежець, який досить стабільно проїхав найскладнішу частину гонки, йшов на дев’ятій позиції без особливих шансів наздогнати Сунінена або бути атакованим Бріном.

Але якщо аварія Остберга в цій гонці нічого за великим рахунком не змінювала, то потім почалися просто неймовірні події: Сордо і Латвала, які боролися за друге місце і були розділені майже невидимими 0,8 секунди, втрачають свої позиції! Латвала зупиняється за кілометр до фінішу (його штурман перевіряє щось під капотом), а Сордо вилітає у виноградник і розбиває передню частину автомобіля! До фінішу він все ж таки доїхав, при цьому опустившись із другої позиції на сьому.

Дані Сордо: «Я занадто швидко в’їхав у правий поворот і проїхав крізь виноградники, які розбили лобове скло. Мені взагалі нічого не видно. Температура двигуна трохи збільшилася – думаю, ми щось пошкодили».

В результаті цих подій невдахи суботи, Тьєррі Ньовілль і Себастьян Ожьє, виходять на другу і четверту позиції. При цьому важливо відзначити, що Ньовілль виграв спецділянку, а Ожье був другим, поступившись 5,4 секунди. Однак, навіть другого результату французу вистачило, щоб випередити в загальному заліку Міккельсена – норвежець на вчорашньому вечірньому сервісі вніс зміни у налаштування автомобіля і не приховує, що помилився при їх виборі.

Сунінен, вигравши у Міккельсена майже 10 секунд, так само обійшов норвежця, піднявшись з восьмої на п’яту позицію. А на десяте місце вийшов Калле Рованперя, від якого, як і від Сунінена, на цій гонці якихось супердосягнень взагалі не чекали. Попереду – повторний проїзд цієї ж спецділянки.

 

Турнірне становище після СД16

1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2: 39.53,4
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +43,9
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +56,6
4. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.48,0
5. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.57,4
6. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.01,8
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.12,6
8. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +2.40,3
9. Гріебель/Рат (D, Citroen DS3 WRC) +9.31,0
10. Рованперя/Халттунен (F, Skoda Fabia R5) +11.59,9

19-08-2018 10139
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца