ACI Rally Monza, СД7: Toyota завдає першого удару

Після загадкового нічного шейкдауну в четвер багато хто зі глядачів з чималим зацікавленням чекав першого гоночного дня на ACI Rally Monza – яким буде справжнє співвідношення сил на повноцінних спецділянках? У п’ятницю на учасників чекали сім спецділянок загальною довжиною 105,41 км. При цьому сьогодні зранку було заплановано чотири допи на традиційних дорогах загального користування між містами Бергамо та Лекко (приблизно за три десятки кілометрів від Монци), після чого в другій половині дня передбачено ще три «штучних» СД зі змішаним покриттям на території Autodromo Nazionale di Monza. І перші несподіванки не змусили на себе чекати – все ж результати вчорашнього шейкдауну суттєво спотворили співвідношення сил… Наприклад, Калле Рованперя, який у четвер чудово виступив на вільних тренуваннях, сьогодні миттєво впав у «піке» і на всіх чотирьох ранкових спецділянках стабільно фінішував лише дев’ятим-десятим – у підсумку фін вже після першої секції (чотири СД та 66,14 км) став лише дев’ятим і відставав від лідера змагання більш ніж на півтори хвилини. Схоже, що Рованперя вже програв Тьєррі Ньовіллю битву за «бронзу» у чемпіонаті.

Загалом події у вищій лізі таки трохи здивували багатьох – коли вранці головний ударний дует Toyota Gazoo Racing WRC, екіпажі Себастьяна Ож’є та Елфіна Еванса, зробив чотири переможні дублі поспіль і помітно відірвався від своїх опонентів із Hyundai Motorsport. Особливо спантеличив високий темп Ож’є, який негайно вийшов у лідери ралі – все ж чинний чемпіон останнім часом такої швидкості не демонстрував (на його рахунку у п’яти останніх стартах був лише один подіум, завойований ще понад два місяці тому у Греції)… Здається, француз вирішив ризикнути та завершити свій останній повний сезон у WRC не лише чемпіонським титулом, а й переможним фіналом. Щоправда, коли учасники перебралися на територію Autodromo Nazionale di Monza, Ож’є таки збився з темпу, розгубив усю свою невелику перевагу та відкотився на другу позицію – тепер новим лідером ACI Rally Monza став його одноклубник Елфін Еванс (перевага валлійця за підсумками дня склала всього лише 4 секунди). Але найголовніше – тойотівці приблизно на два десятки секунд відірвалися від своїх опонентів із Hyundai Motorsport, Тьєррі Ньовілля та Даніеля Сордо. Що ще запам’яталося сьогодні? В першу чергу, це успішний виступ Олівера Сольберга на Hyundai i20 Coupe WRC – швед зараз посідає п’яте місце!

Якщо у вищій лізі в цілому спостерігається певна перевага екіпажів Toyota, які продовжують посилювати свої позиції в командному заліку, то в обох молодших дивізіонах (тобто WRC-2 і WRC-3) поки що панує великий розгардіяш. У «пріоритетній» категорії розкручується трилер у командному заліку – Андреас Міккельсен (Toksport WRT) постійно програвав Миколі Грязіну (Movisport) і в якийсь момент відставав від нього на два десятки секунд… Але ближче до вечора (точніше, на СД6) почався розневеликий хаос – Міккельсен раптом пробив колесо і втратив дві хвилини на його заміну, Грязін зачепив бетонний блок, після чого помітно знизив свою швидкість. У підсумку Микола пропустив вперед іншого представника Toksport WRT, Марко Буласію – відрив болівійця становить дев’ять секунд (згідно з даними сайту WRC.com)… У WRC-3 на смерть зчепилися обидва претенденти на титул – француз Йоан Россель після сотні з лишком кілометрів бойової дистанції зумів утриматися на позиції лідера, але випереджає поляка Каєтана Каєтановіча лише на 2,9 секунди! Залишається лише гадати, за яким сценарієм триватиме перебіг подій у суботу – особливо з урахуванням того факту, що в цю битву старанно намагається «вклинитися» італієць Андреа Круньола на новому Hyundai i20 N Rally2…

Становище після СД7
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 1:04.05,2
2. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1,4
3. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,6
4. Сордо/Каррера (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,6
5. Сольберг/Едмондсон (S/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +50,6
6. Кацута/Джонстон (J/IRL, Toyota Yaris WRC) +1.05,5
7. Грінсміт/Андерссон (GB/S, Ford Fiesta WRC) +1.14,1
8. Сунінен/Марккула (FIN, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.28,6
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.57,3
10. Россель/Ренуччі (F, Citroen C3 Rally2) +4.21,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото WRC.com

19-11-2021 74072
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца