ACI Rally Monza, СД13: трилер триває

Друга суботня секція надовго запам’ятається всім – події ринули бурхливим потоком і «змили» ще одного претендента на чемпіонський титул в абсолюті. Неприємності почалися практично негайно, коли на СД10 майже в одному місці в серйозні аварії потрапили Оле Хрістіан Вейбю (врізався в укіс і частково «розібрав» свій Hyundai i20 Coupe WRC) і Гас Грінсміт (вилетів з траси, «припаркував» свій Ford Fiesta WRC на боці й нижче рівня траси). Спецділянку довелося терміново зупинити, пустити всі екіпажі в дорожньому режимі – спочатку намагалися дати їм однаковий час, але потім судді махнули рукою і взагалі скасували цей доп. А вже за пару годин прогриміла ще одна неприємність – через екстремальні погодні умови довелося скасувати ще й СД12 (в нижній частині траси йшов дощ, у міру підйому на висоту почався сильний снігопад)… У підсумку, на величезне розчарування вболівальників і учасників, суботня програма втратила відразу дві повноцінні спецділянки й 47,23 км бойової дистанції. Однак між цими двома прикрощами «причаївся» справжній трилер!

Якщо вчора багатьом уболівальникам залишалося лише поспівчувати Тьєррі Ньовіллю, який в черговий раз поховав усі свої шанси на чемпіонство, то сьогодні набагато більш прикра невдача спіткала лідера чемпіонату Елфіна Еванса – валлієць на СД11 (11,09-кілометровому Gerosa) раптом «вислизнув» зі траси та «приземлив» свою Toyota Yaris WRC десь на пару метрів нижче по схилу… Звичайно, це не легендарна поразка Карлоса Сайнса у 1998 році на фінальній спецділянці Network Q Rally of Great Britain, але все одно анітрохи не менш прикра для Toyota та її екіпажу. І ось саме зараз в Отта Тянака (Hyundai i20 Coupe WRC) раптово з’явився зовсім невеликий, але досить реальний шанс на успішний захист свого титулу – естонець зараз тримається поки третім, але якщо лідер змагання Себастьян Ож’є раптом теж «зловить торпеду в борт», то Hyundai без найменших докорів сумління відсуне Даніеля Сордо в сторону й організує перемогу своєму прем’єр-пілотові. Тим більше якщо в особистому заліку фаворитом у боротьбі за титул все ж залишається Ожьє, то в командній битві на перше місце знову вийшов Hyundai Motorsport – «корейці» вже виграють за очками з рахунком 241:236.

У WRC-2 залишається спостерігати за відчайдушними спробами Понтуса Тідеманда якось випередити Мадса Остберга – швед зараз відстає від норвежця аж на півхвилини, а в програмі залишилися лише три недільних спецділянки на Монці загальною довжиною 38,31 км. Схоже, в Остберга цього року нарешті з’явився реальний шанс завоювати перший в кар’єрі міжнародний титул… У WRC-3 позиційна гра – поки попереду «бешкетують» Андреас Міккельсен і Олівер Сольберг, Ярі Хуттунен спокійно «вчепився» у третю позицію. І якщо фін завтра утримає за спиною Каетана Каєтановіча з Марко Буласією (не надто складне завдання, бо їх відставання становить більш ніж дві та три хвилини відповідно), то зуміє цього року здобути два титули – в національному чемпіонаті Польщі та міжнародному заліку WRC-3! У молодіжному заліку майже цілковитий спокій – після неприємностей фіна Самі Паярі (40 хвилин «баласту» SupeRally) і латвійця Мартіньша Сескса (аварія, розбита машина, схід) швед Том Крістенссон помітно скинув темп і без зайвого ризику їде на фініш.

Становище після СД13
1. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) 1:47.47,2
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +17,8
3. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +22,1
4. Лаппі/Ферм (FIN, Ford Fiesta WRC) +38,2
5. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.10,1
6. Міккельсен/Йєгер (N, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.20,6
7. Сольберг/Джонстон (S/IRL, Skoda Fabia Rally2 evo) +3.34,9
8. Хуттунен/Лукка (FIN, Hyundai i20 R5) +4.08,9
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +4.39,0
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +5.06,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com, Marcin Rybak

05-12-2020 40562
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца