Abu Dhabi Desert Challenge: дорогоцінний етап

Свіжа «реформа» Кубка світу з ралі-рейдів (створення двох окремих серій, FIA World Cup for Cross Country Rallies і FIA World Cup for Cross Country Bajas) в один момент зламала всі попередні стратегічні і тактичні напрацювання учасників… Якщо відроджений Кубок світу з бах все ж становить собою досить велику серію, яка налічує вісім раундів (завжди є можливість вибудувати тактику і по протягом сезону компенсувати втрати в тих чи інших гонках), то великий Кубок світу з ралі-рейдів різко «подорожчав» – якщо в календарі є лише п’ять етапів, то будь-яка серйозна помилка або проблема на одному з них миттєво погіршує шанси фаворита на підсумковий успіх в серії… А вже коли нарешті з’явилося офіційне сповіщення про те, що Туркменістан в останній момент все ж відмовився від проведення свого етапу в травні, то ситуація в Кубку світу (і так досить напружена) стрімко загострилася – адже тепер кожен з чотирьох етапів тепер на вагу золота! Це раніше можна було провал на якомусь ралі-рейді компенсувати парою успіхів на бахах – зараз цієї можливості вже немає…

Немає нічого дивного, що в останні тижні всіх цікавило лише одне, але дуже важливе питання – чи вдасться Нассеру Аль-Аттії (який вже виграв на старті сезону домашній раунд в Катарі) отримати дозвіл на поїздку до ОАЕ, на місцевий Abu Dhabi Desert Challenge? Ніхто навіть не сумнівався, що якщо Аль-Аттія виграє ще і в Еміратах, то відібрати у нього лідерство в Кубку світу буде майже нереально – особливо з урахуванням того, що один з його головних суперників, поляк Якуб Пшигоньскі, нарвався на дискваліфікацію в Катарі, позбувся третього місця в гонці і 16 очок… Правда, минулого тижня був серйозний сигнал, що Нассер Аль-Аттія все ж ощасливить всіх суперників своєю відсутністю в Абу-Дабі – з’явилося повідомлення про те, що катарець в ті ж самі дні (тобто з 31 березня по 5 квітня) вирушить в Марокко, де виступить на Afriquia Merzouga Rally за кермом легкого баггі SSV/UTV. Найцікавіше, що навіть за відсутності Аль-Аттії у марки Toyota все одно є відмінний шанс зберегти лідерство в серії – цього разу за допомогою Язіда Аль-Раджі на Hilux Overdrive…

Хто ще має шанс суттєво покращити свої позиції в Кубку світу після подорожі в ОАЕ? В першу чергу це, звичайно, Якуб Пшигоньскі – поляк продовжить свій виступ за кермом Mini JCW Buggy, на якому вже виграв пару тижнів тому Dubai International Baja. Є ще Володимир Васільєв (отримав третє місце в Катарі), але все одно виникає питання – а чи зможе він на старенькому BMW X3 CC воювати з новими Mini JCW Rally, Mini JCW Buggy і Toyota Hilux? Тим більш, що в Об’єднані Арабські Есмірати раптом вирушили відразу два сильних гравця від X-raid – легендарний Стефан Петерансель (стартує на Mini JCW Rally зі своєю дружиною Андреа Майєр) і Сіріль Депре (вибрав Mini JCW Buggy і виступить з новим штурманом, іспанцем Даніелем Оліверасом). Ніхто навіть не уявляє, як ця пара розіграє партію в ОАЕ з новими навігаторами, але вже точно ніхто з суперників не стане скидати їх з рахунків – бо помилок ні Стефан, ні Сіріль не пробачать… Плюс є ще такі гравці, як Мартін Прокоп (Ford Raptor RS CC), Мірослав Заплетал (Ford F150 Evo), Халід Аль-Кассімі (Peugeot 3008 DKR), Бернхард тен Брінке, Арон Домжала (обидва на Toyota Hilux Overdrive), Ясір Сейдан (він раптом озброївся пікапом Nissan Navara)… Ось і спробуйте визначити в подібній компанії явного фаворита!

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото wam.ae, oubleapex.co.za, X-raid Team

28-03-2019 22448
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца