Зимове щастя Фінляндії!

На тлі численних проблем з проведенням зимових ралі в Скандинавії та Балтії (чимала кількість скасованих ралі, повністю знищена зимова частина сезону в балтійських національних чемпіонатах) першість Фінляндії виглядає просто фантастичним щасливчиком! Адже фіни, на відміну від своїх норвезьких і шведських колег цьому, розпочали сезон без жодного провалу – відбулися всі три запланованих зимових раунди, а SM Itäralli в минулі вихідні успішно завершив зимову частину фінського чемпіонату… Слід визнати, що в цьому успіху чималу роль зіграло насправді вигідне географічне розташування всіх трьох етапів першості Фінляндії – вони базувалися як мінімум на 150-200 км далі на північ від місць проведення більшості «проблемних» ралі в Норвегії й Швеції (не кажучи вже про Балтію, яка цього року раптом перетворилася на «спекотний південь»). Можна зрозуміти щиру радість фінських ралістів та всіх іноземних гостей, які отримали чудову можливість виступити на повноцінних зимових снігових ралі, без кліматичних проблем та нескінчених відлиг з мрякою.

Недавнє SM Itäralli в черговий раз продемонструвало перевагу команди Тоні Гардемайстера, TGS Worldwide OU, яка в трьох стартах здобула три перемоги плюс двічі зробила дубль – обидва одноклубники з TGS, Теему Асунмаа та Еміль Ліндхольм на новеньких Skoda Fabia R5 evo успішно громлять всіх суперників. За сумою трьох раундів вони набрали однакову кількість очок (по 70), однак Еміль лідирує в загальному заліку завдяки двом перемогам проти однієї у Теему. Подивимося, як у другій половині сезону (етап в червні, два в вересні) складеться їх протистояння – чи зможе Ліндхольм на гравії зберегти такий же темп, як на снігу? Головним гостем SM Itäralli, звичайно, став Крейг Брін – ірландець нарешті дебютував у складі нової команди Team MRF Tyres і став третім. Відмінний результат для пілота, який вперше стартував з «тимчасовим» штурманом (Джоном Роуеном) та на шинах індійської марки MRF… Таким чином, перша «пристрілка» Бріна перед його виступами в ERC вийшла дійсно успішною. Можна ще виділити восьме місце Ріку Тахко на Mini Cooper S R4 – це стало кращим результатом прототипу від польської компанії Evolve Motorsport в чемпіонаті Фінляндії.

SM Itäralli
1. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia R5 evo) 46.41,0
2. Асунмаа/Сало (FIN, Skoda Fabia R5 evo) +6,7
3. Брін/Роуен (IRL, Hyundai i20 R5) +24,2
4. Сало/Марккула (FIN, Skoda Fabia R5) +42,9
5. Руотсалайнен/Ліннакето (FIN, Skoda Fabia R5) +1.46,6
6. Метсяля/Кангас (FIN, Skoda Fabia R5) +2.15,7
…8. Тахко/Сойнінен (FIN, Mini Cooper S R4) +3.28,4

Чемпіонат Фінляндії, дивізіон SM1 (після трьох етапів)
1. Ліндхольм – 70
2. Асунмаа – 70
3. Пієтарінен – 35

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Emil Lindholm Official, MRF Racing

03-03-2020 12251
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца