Ypres Rally Belgium, СД19: чвалом по країні

Слід визнати, організатори бельгійського раунду не раз зуміли здивувати всіх своєю неймовірною здатністю щільно «упаковувати» програму свого змагання. Спочатку була насичена п’ятниця, коли в один день вдалося запхати шейкдаун плюс вісім спецділянок загальною довжиною 135,34 км. Сьогодні ж був запропонований стрімкий переїзд практично через всю країну – рано вранці (перший автомобіль виїхав зі закритого парку о 4.50 ранку) учасники залишили Іпр і здійснили марш-кидок до Спа-Франкоршаму (майже триста кілометрів)! Найбільше вразили цифри в недільному маршрутному листі Ypres Rally Belgium – дорожня секція 297 км, норма часу 3 години 10 хвилин. Тобто середня швидкість на перегоні з Іпра до Спа-Франкоршаму становила майже 94 км/год – причому з урахуванням того, що учасники повинні двічі зупинитися на дозаправляння… У неділю раніше були заплановані по два проїзди наступних СД – Bellevaux-Malmedy (16,62 км) і Francorchamps (11,21 км), що в сумі давало 55,66 км. Однак нещодавно організаторам довелося відмовитися від Bellevaux-Malmedy та замінити цей доп на Stavelot довжиною 9,05 км – бойова дистанція дня скоротилася до 40,52 км.

Відносно невеликий бойовий кілометраж у неділю все одно не став на заваді для примхливої долі – після переїзду до Спа учасників чекали нові труднощі. Напевно, найбільшим розчаруванням ранку став прикрий схід Олівера Сольберга – лідер заліку WRC-2 вибув через проблеми з електрикою… Тепер у цій категорії залишилися лише двоє – Ярі Хуттунен (Hyundai i20 N Rally2) і Микола Грязін (VW Polo GTI R5) з його 50 хвилинами штрафу за SupeRally. Також швидко померла інтрига в боротьбі за перемогу в заліку WRC-3, де господар Себастьєн Бедоре втратив понад півтори хвилини та практично без бою віддав першу позицію Йоану Росселю – француз зараз впевнено лідирує з більш ніж півхвилинною перевагою. Тим часом у вищій лізі відбулися дві досить помітні події. По-перше, Крейг Брін різко скинув швидкість і дозволив лідеру Тьєррі Ньовіллю збільшити його відрив майже у два з половиною рази – зі 10,1 с до 24,3 с. По-друге, в битві за третю сходинку подіуму Калле Рованперя спромігся випередити Елфіна Еванса і навіть створити невеличкий п’ятисекундний відрив. Себастьян Ож’є, схоже, зараз накопичує сили та береже шини на фінальний Power Stage…

Становище після СД19
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:23.32,3
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +24,3
3. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,8
4. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +46,8
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +57,4
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.50,1
7. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +11.49,8
8. Кракко/Вермьолен (B, Skoda Fabia Rally2 evo) +12.26,3
9. Крайм/Хрістіан (D, VW Polo GTI R5) + 12.44,4
10. Вершурен/Кювельє (B, VW Polo GTI R5) +12.58,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

15-08-2021 12712
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца