Ypres Rally Belgium, СД12: аварійний ранок

На перший погляд, суботня програма бельгійського раунду WRC здавалася скромнішою, ніж у п’ятницю – секція з чотирьох допів, які в сумі налічували 59,96 км (для порівняння, п’ятнична петля мала 67,67 км бойової дистанції). Зате в сьогоднішньому маршруті можна було побачити дві такі відомі спецділянки, як Hollebeke (25,86 км) і Dikkebus (12,49 км), які вже понад чотири десятиріччя є своєрідною «візитною карткою» та навіть символом традиційного Ypres Rally. Численні перехрестя з різкими поворотами на 90 градусів, химерні «ламані» траєкторії, підвищені вимоги до уважності екіпажів (будь-яка помилка при виборі траєкторії або спробі зрізати віраж часто закінчується потужною аварією), плюс майже нескінчена кількість можливих варіантів конфігурації траси, які змінюються практично щороку… Все це найбільше нагадує німецький етап WRC – точніше, його легендарні спецділянки Panzerplatte на військовому полігоні в Баумхольдері! Тож не дивно, що сьогодні вранці саме на допах Hollebeke і Dikkebus майже відразу ж почав творитися феєричний хаос, який повністю розвалив сьогоднішню програму (дві вимушені зупинки змагання, неповні результати)…

Перший серйозний удар учасники пропустили вже на Hollebeke, який відкривав суботню програму – спочатку П’єр-Луї Лубе вилетів з траси та намертво застряг в глибокому придорожньому рівчаку. Набагато серйознішою виявилася аварія досвідченого бельгійця Пітера Тшуна, у якого майже два десятки стартів на Ypres Rally (як пілот завоював тут перемогу та два подіуми, пізніше в ролі штурмана також записав на свій рахунок перемогу плюс подіум). Його VW Polo GTI після швидкісного і дальнього «польоту» за межі траси врізався в будинок, після чого машина була буквально похована під купою цегли та черепиці… Цей інцидент змусив організаторів негайно зупинити заїзди на Hollebeke – у підсумку майже сім десятків екіпажів тільки за пару годин отримали однаковий розрахунковий час. Але не встигли організатори з учасниками якось розібратися з цією затримкою, як наспів черговий інцидент – тепер уже на наступній спецділянці Dikkebus, де Такамото Кацута стрімко полетів шкереберть зі траси та попутно зніс бетонний стовп, який ліг точно поперек дороги. На щастя, екіпажі Тшуна та Кацути не постраждали, але ранковий графік ралі після двох подібних аварій розвалився повністю…

Групу лідерів в абсолютному заліку теж трохи струснуло – якщо лідери, Тьєррі Ньовілль зі Крейгом Бріном, продовжують контролюють ситуацію і поступово збільшують свою перевагу, то Отт Тянак спіймав прокол, втратив на заміну колеса понад три хвилини (через несправність домкрата) і провалився на шосте місце… Тепер за третю позицію завзято воюють два тойотівця – Елфіна Еванса та Калле Рованперю поділяють лише пара секунд! Тим часом Себастьян Ож’є продовжує триматися п’ятим, десь в десяти-дванадцяти секундах від третьої позиції – в принципі, у чинного чемпіона світу є непогана можливість за нагоди «зачепитися» за третю позицію… Але на норовливих трасах під Іпром важко щось прогнозувати – адже попереду ще один заїзд на забійних Hollebeke і Dikkebus. У WRC-2, де залишилися тільки чотири учасники (Том Крістенссон вже поза грою), все складається не надто стабільно – два екіпажі Hyundai Motorsport N продовжують лідирувати, але колекціонують проблеми (в Олівера Сольберга вийшов з ладу гідропідсилювач керма, Ярі Хуттунен вранці втратив ще три хвилини з гаком)… Зате у WRC-3 все «занулилося», коли Йоан Россель пропустив три випади поспіль з боку бельгійця Себастьєна Бедоре і віддав йому лідерство – зараз між ними лише півсекунди!

Становище після СД12
1. Ньовілль/Відаге (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:35.31,8
2. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,8
3. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +39,2
4. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +41,3
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +51,6
6. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) +3.44,1
7. Бедоре/Жільбер (B, Skoda Fabia Rally2 evo) +8.06,9
8. Россель/Коріа (F, Citroen C3 Rally2) +8.07,4
9. Кракко/Вермьолен (B, Skoda Fabia Rally2 evo) +8.23,4
10. Вершурен/Кювельє (B, VW Polo GTI R5) +8.54,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com (Social media), Valmar Viisel (@paddocknews)

14-08-2021 12147
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца