Є новий Peugeot 208 R2!

Ще кілька місяців тому з’явилися перші повідомлення, що в Peugeot Sport планують радикально оновити свій наймасовіший ралійний автомобіль – тобто Peugeot 208 класу R2B (з моменту його прем’єри в 2012 році було випущено майже чотири з половиною сотні екземплярів цієї машини). Причому французи збиралися піти шляхом Ford, який вже кілька років активно просуває концепцію малих турбомоторів – два останніх покоління Ford Fiesta R2T екіпіровані 1,0-літровим трициліндровим двигуном з турбонаддувом, потужність якого зараз примудрилися довести до запаморочливої позначки в 200 к.с.! Тобто ми зараз є свідками процесу активного турбірування майже всіх можливих ралійних класів – R2, R3, R5, WRC. «Атмосферників» з кожним роком стає все менше – зараз можна згадати хіба Opel Adam R2, Toyota GT86 CS-R3 плюс нинішні Peugeot 208 R2. Кількість колись звичних Ford Fiesta R2B, Renault Clio R3C, Honda Civic Type-R R3C стрімко скорочується… Хід Peugeot Sport був логічним – особливо на тлі того, що занадто дорогі Citroen DS3 R3T теж йдуть з арени.

Кілька днів тому француз Йоан Россель, який вже однозначно став фірмовим пілотом концерну PSA, вперше вивів на трасу прототип нового покоління Peugeot 208 R2. Навіть анти-шпигунський «камуфляж» не в стані приховати того факту, що це вже не просто модернізація нинішнього Peugeot 208 R2 («пластична операція» на зовнішності, вживлення турбомотора замість попереднього 1,6-літрового атмосферного двигуна). Відразу видно, що це вже автомобіль нового покоління. Якихось детальних технічних характеристик Peugeot Sport поки не представив, але вже відомо, що машина отримала трициліндровий 1,2-літровий турбомотор PureTech. Таким чином, Peugeot Sport переводить свою основну ралійну машину класом вище – якщо раніше вона йшла під індексом R2B (двигуни до 1600 куб.см без наддуву або до 1066 куб.см з наддувом), то новий 208 R2T йде вже в нішу R2C (до 2000 куб.см без наддуву або до 1333 куб.см з наддувом). Поки що виходить цікава картина – виглядає так, що новий Peugeot 208 R2T повинен замінити відразу дві машини, тобто попередній 208 R2B і «старший» Citroen DS3 R3T (чия потужність буде ненабагато вищою, зате ціна майже в півтора рази більше).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Peugeot Sport

15-04-2019 7367
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца