Японська «пристрілка»

Поки майже всі ралійні вболівальники та профільні ЗМІ стежили за феєричним трилером в Угорщині, де якраз фінішував чемпіонат Європи, або нервово намагалися з’ясувати, чи відбудеться взагалі фінальний раунд WRC в Австралії, в Японії тим часом спокійно відпрацювали кандидатське Central Rally Aichi/Gifu. Якраз саме це змагання в наступному році стане основою для майбутнього Rally Japan, яке після десяти років перерви нарешті повернеться в ралійний чемпіонат світу – цього разу вже в іншому регіоні Японії та на асфальті. Ніхто навіть не сумнівався у підсумковій перемозі Такамото Кацути – все ж 380-сильна заводська Toyota Yaris WRC за своїми характеристиками набагато перевершує техніку класу R5 (Citroen C3 R5 Хірокі Араі та Skoda Fabia R5 Осаму Фукунаги). Результат очевидний – Кацута виграв всі тринадцять допів (один був скасований) та майже на чотири хвилини випередив свого колишнього одноклубника по молодіжній програмі Хірокі Араі…

Попри невелику кількість учасників (лише 7 в міжнародних класах та 27 в національних), ралі все ж змогло порадувати вболівальників цікавими деталями. По-перше, знову побачили на японських трасах фінського екс-пілота Формули-1 Хейккі Ковалайнена, який на своєму Toyota GT86 CS-R3 став четвертим в абсолюті. По-друге, в національному заліку в списку призерів теж можна було побачити прізвища Араі та Кацути – тільки тут відзначилися представники старшого покоління, тобто Тошіхіро Араи та Норіхіко Кацута (батьки Хірокі й Такамото). По-третє, Хірокі Араі отримав Citroen C3 R5, на якому Мадс Остберг виступив на п’яти етапах WRC-2 Pro. По-четверте, найцікавіша компанія не стартувала на Central Rally Aichi/Gifu, зате взяла участь в ознайомленні з трасою – подібна інформація буде дуже корисна в наступному році. Цікаво, що складанням стенограм займалися екіпажі Елфіна Еванса, Теему Сунінена (обидва з M-Sport Ford WRT) і Калле Рованпері (Skoda Motorsport). Особливу пікантність цьому додає той факт, що Еванса та Рованперю багато хто вже бачать в складі Toyota Gazoo Racing у 2020 році – і саме обидва цих пілоти зараз побували в Японії…

Central Rally Aichi/Gifu
1. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) 1:19.33,9
2. Араі/Майнор (J/A, Citroen C3 R5) +3.50,0
3. Фукунага/Сайда (J, Skoda Fabia R5) +6.18,0
4. Ковалайнен/Кітагава (FIN/J, Toyota GT86 CS-R3) +9.17,2
5. Сакачі/Окумура (J, Suzuki Swift Sport Mk6) +22.18,8
6. Хагівара/Накадзато (J, Subaru Impreza WRX STI GRB) +3:53.38,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото newsbeezer.com, Toyota

12-11-2019 20919
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца