Як влаштована нова база Toyota в Естонії

Як повідомляє естонський сайт rallihullusoidupaevik.blogspot.com, 22 серпня гоночні автомобілі Toyota Yaris WRC прибули на нову базу команди Toyota Gazoo Racing в Естонії, де протягом двох місяців йшли роботи з підготовки до прийому техніки після гонки в Німеччині. Як ми писали раніше, штаб-квартира Tommi Mäkinen Racing в Фінляндії продовжить функціонувати в якості центру розвитку, а процеси будівництва автомобілів і їх підготовки до перегонів будуть проходити в естонському селищі Пеетрі.

Пеетрі – передмістя Таллінна з населенням в районі 3500 осіб. Саме сюди під контролем головного інженера команди Кеннетта Сеппа прибули автомобілі Есапеккі Лаппы і Ярі-Матті Латвали. Трохи пізніше до них приєднається і машина переможця німецького етапу – Отта Тянака.

Кеннет Сепп: «Звичайно, я хвилювався, коли автомобілі в’їжджали в ворота, тим більше, що сюди приїхали представники ЗМІ. Для мене це було дуже несподівано. Тим не менш, це дуже тепле почуття. Ніколи б не подумав, що ми опинимося тут, але сьогодні це здійснилося».

У будівлі дуже чітко визначені маршрути руху автомобілів, вузлів і запчастин. Спочатку машина потрапляє на мийку, де з неї змиваються всі залишки ралійної пилу. Після цього автомобіль переміщується до кузовного цеху, де ретельно проглядається кожен квадратний сантиметр і з’ясовується, що підлягає ремонту або заміні. Якщо тут все добре, то машина відправляється до головного цеху, де починається підготовка до наступного ралі. Більшість деталей, знятих з автомобілів, будуть відправлятися до Фінляндії для використання на тестових Yaris WRC.

На базі є спеціальне відділення для піскоструминної обробки та обстеження деталей, а одним з найбільш унікальних місць в Естонії є кімната контролю якості, через яку проходитимуть підрамники. Розміщене тут обладнання дозволяє контролювати відповідність розмірам аж до десятих часток міліметра. І якщо контроль не пройдений, деталь відправляється на звалище.

Звісно, тут розташовано і багато інших відділень – із роботи із двигунами, елементами трансмісії, паливними системами і т.д. У спеціальній маркувальної кімнаті кожна деталь отримує свій код, і під час ремонту автомобіля або підготовки до ралі всі деталі видаються до цехів або переміщуються по базі виключно у відповідності із отриманими кодами. Таким чином контролюється, скільки чого є в наявності, а кожен працівник може відстежити місцезнаходження потрібної деталі.

Тільки в офісі на базі працюють 23 людини, більшість з яких – естонці. Що до механіків, то перед початком роботи всі вони пройшли навчання, яке тривало 2-3 місяці.

На сьогодні у розпорядженні команди знаходяться дев’ять Yaris WRC, а першою гонкою, в якій стартуватимуть машини, підготовлені на новій базі, стане етап в Іспанії.

24-08-2018 6666
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца