WRC. Як залучити приватників

При появі автомобілів WRC нового покоління, як ви пам’ятаєте, було оголошено, що машини ці зможуть отримати в своє розпорядження виключно заводські екіпажі. Потім цю вимогу стали обходити, заявляючи, наприклад, Мадса Остберга, від заводського колективу. Але досить скоро кількість приватників в Чемпіонаті стала стрімко зменшуватися. Лоренцо Бертеллі, кілька разів потрапивши в аварію на своїй новій Fiesta, покинув першість вже після першої частини сезону 2017. Мартін Прокоп і Язід Аль Раджі переключилися на ралі-рейди, причому чех не раз обурювався тим фактом, що організатори Чемпіонату не особливо зацікавлені в присутності приватних команд. Ну а після ліквідації заліку WRC Trophy, що проводився для учасників на автомобілях WRC минулого генерації, кількість приватників скоротилася майже до нуля.

І ось представники FIA оголосили, що зацікавлені в залученні приватних команд. Для цього вони готові дозволити їм використовувати сучасну техніку за умови застосування рестриктора на 34 мм проти 36 мм у заводських команд. Таким рішенням, якщо воно буде прийнято, досягається відразу кілька цілей. По-перше, зростає кількість учасників, а разом з цим – і кількість стартових внесків. По-друге, гонки стають більш видовищними завдяки більшій кількості стартуючих. По-третє, команди отримують можливість заробити. Адже не секрет, що, наприклад, команда M-Sport більшу частину доходів отримувала саме від продажу і супроводу своєї техніки. Правда, невідомо, хто ще з команд буде зацікавлений в наданні своїх автомобілів приватникам.

Крім того, піднімається питання дозволу використання машин WRC останньої генерації в регіональних першостях.

08-05-2018 2071
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца