Результати шейкдауна цього разу мало що можуть нам дати в плані матеріалу для роздумів. Ранок в околицях Вілья-Карлос-Пас видався досить похмурим, а після проїзду вологою трасою шейкдауна перших екіпажів взагалі пішов дощ, то ж про покращення часів вже не йшлося – всі стабільно і відчутно програвали результатам посівшого перший рядок протоколу Тянака і Ньовіллю, Міку та Ож’є, які розмістились за ним. Багато пілотів на фініші ділянки зізнавалися, що здивовані умовами, в яких доводиться їхати, і це при тому, що від Аргентини зазвичай не чекають рівних і сухих доріг. Слизькі допи з перепадами висот і великою кількістю каміння – не найприємніші умови для ралістів, оскільки зосереджуватися доведеться не стільки на швидкості, скільки на тому, щоб уникнути неприємностей.
Отт Тянак: «Якщо такі умови збережуться і завтра, то п’ятниця стане днем виживання».
Себастьян Ож’є: «Це ралі стане справжнім випробуванням. Сьогодні дуже слизько, і ми очікуємо важкого початку гонки».
На щастя, якихось наддовгих допів або випробування на кшталт відсутності денного сервісу завтра не буде. Тому протягом 150-ти кілометрів першого дня у екіпажів, навіть якщо хтось пошкодить автомобіль на перших допах, буде можливість усунути дрібні поламки своїми силами. А ось якби організатори гонки включили до розкладу якийсь доп-гігант, це значно ускладнило б завдання спортсменам.
Старт гонки в Аргентині відбудеться сьогодні, але проїхати потрібно буде тільки шоу-доп (всього лише 1,9 км) в Вілья-Карлос-Пас.
Результати – ewrc-results.com
Invalid API Key