WRC і ERC: низка новин

Зараз майже вся увага вболівальників зосереджена переважно на подіях «Дакару», але за останній тиждень було чимало новин з ралійного світу – насамперед, пов’язаних зі WRC і ERC. Найпомітнішим з них стало повідомлення про те, що 23-річний француз П’єр-Луї Лубе отримає розкішну програму на 2021 рік – повний сезон у чемпіонаті світу за кермом Hyundai i20 Coupe WRC (як і минулого року, він стартує у складі команди 2C Competition)… Все йде до того, що в чемпіонаті світу 2021 року Hyundai та Toyota будуть регулярно виставляти на кожному етапі по чотири екіпажі на техніці WRC – у форматі «Три в основному складі плюс один в дочірній команді». Як відомо, кілька тижнів тому було оголошено, що японець Такамото Кацута стане четвертим номером Toyota Gazoo Racing і також отримає повноцінну програму виступів у світовій першості. На цьому тлі досить сумно виглядає M-Sport, який досі не визначився зі своїм складом на WRC-2021 – при цьому не припиняються чутки про те, що в складі команди не буде ані Есапекки Лаппі, ані Теему Сунінена…

Не обійшлося без певних кадрових перестановок у складі Hyundai Motorsport. Стало відомо, хто стане новим штурманом Даніеля Сордо у 2021 році – Карлоса дель Барріо замінить Борха Росада, який до того шість років виступав з іспанським юніором Хосе Марією Лопесом. Правда, на Rallye de Monte-Carlo Сордо все ж планує стартувати разом зі дель Барріо – адже на такому специфічному змаганні краще не ризикувати з поспішною заміною штурмана… З’явилися також чергові новини про те, кого чекати цього року в заліку WRC-2 – там буде заявлена ще одна команда, італійська Movisport (її керівником є Зеліндо Мелегарі, регулярний учасник чемпіонату Європи в категорії ERC2). Її кольори захищатимуть два екіпажі – 23-річного Миколи Грязіна (на VW Polo GTI R5, обслуговуванням якого займатиметься команда SRT) та 55-річного Енріко Браццолі (на Skoda Fabia R5 від команди P.A. Racing). Основні досягнення Браццолі – найвищі титули в моноприводному WRC-3 (у 2018 році на Peugeot 208 R2) та FIA RGT Cup (у 2019 році за кермом Abarth 124 Rally RGT).

В черговий раз нагадав про себе Андреас Міккельсен – попри те, що норвежець ще у 2019 році вибув з «вищої ліги» WRC, на відсутність роботи йому скаржитися аж ніяк не доводиться. По-перше, весь минулий рік він регулярно виконував обов’язки офіційного тест-пілота шинної компанії Pirelli, а також встиг виграти по одному етапу в ERC (Угорщина) та WRC-3 (Монца). У сезоні 2021 року Андреас повинен отримати відразу дві повноцінні програми виступів у складі Toksport WRT. Спочатку було оголошено, що Міккельсен проведе повний сезон у WRC-2, перед Новим роком з’явилося нове повідомлення – норвежець виступить також в ERC! Навіть цікаво, чи вдасться йому протягом сезону завоювати відразу два міжнародних титули – і додати їх до своїх тріумфів в IRC у 2011-2012 роках? Крім того, Міккельсен є також одним з тест-пілотів Skoda Motorsport – незабаром його чекатимуть роботи над прототипом нового покоління ралійної Skoda (версія 2022 року).

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Julien Pixelrallye, WRC.com

03-01-2021 7639
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца