WRC-2: репетиція 2019 року?

Як і рік тому, фінальний раунд WRC-2 в Австралії взагалі нічого не вирішував в загальному заліку цієї категорії – лише чотири екіпажі на старті, з яких тільки чилієць Педро Еллер був більш-менш регулярним учасником першості (для нього це був вже десятий старт в WRC-2 в 2017-2018 роках). Для Арміна Кремера і Джанлуки Лінарі це був лише черговий одиночний виступ після великої перерви… Але трохи несподівано успіх був на боці Альберто Еллера, молодшого брата Педро – чилієць виграв 20 допів з 24 і вже в другому своєму старті в чемпіонаті світу здобув перемогу на етапі в заліку WRC-2! Після сходів Педро Еллера (двічі потрапив в аварію) і Арміна Кремера (технічні проблеми) на другу сходинку подіуму несподівано піднявся 59-річний ветеран Джанлука Лінарі (до речі, переможець WRC-2 Production Cup 2015 року, коли в останній раз був розіграний титул в окремому заліку для серійних автомобілів) на N-груповий Subaru Impreza STi N15.

Всі недавні австралійські події змусили замислитися не стільки про підведення підсумків сезону 2018 року, скільки про те, як буде виглядати WRC-2 в 2019 році (нагадаємо, що в наступному сезоні будуть відразу дві серії для учасників на R5, WRC-2 Pro для заводських команд і WRC- 2 для всіх інших). І якщо з WRC-2 Pro майже все ясно (Skoda Motorsport, Citroen Racing, можливо, приєднаються ще Hyundai Motorsport і M-Sport), то в «приватному» WRC-2 має бути чимало цікавого. Головне питання – хто стане ключовими гравцями в WRC-2? Можна вважати, що першими продемонстрували свої наміри якраз брати Еллери – в лізі «приватників» вони дуже навіть непогано виглядають. Хто ще включиться в цю гру? На думку негайно спадають ще імена мексиканця Беніто Гуерри, поляків Каєтана Каєтановича і Лукаша Пєньонжека, італійця Фабіо Андольфі… На прикметі є ще індієць Гаурав Гілл, який потроху освоюється в чемпіонаті світу в класі RC2 – тепер його плани на наступний сезон залежать від того, чи зможуть індійські шинники MRF зареєструвати свою марку в WRC.

Kennards Hire Rally Australia (залік WRC-2)
1. Еллер А./Діас (RCH/RA, Ford Fiesta R5) 3:22.20,5
2. Лінарі/Ометто (I, Subaru Impreza STi N15) +27.19,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport

23-11-2018 13284
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца