WRC-2: інший формат

Зараз цікаво спостерігати за тим, як учасники старанно використовують усі ті можливості, які дає їм змінена концепція дивізіону WRC-2 (він остаточно перестав бути виключно заводським заліком для команд з технікою R5/Rally та поступово перетворюється на серію для екіпажів з вищим пріоритетом). І якщо раніше все було «зав’язане» виключно на обов’язковій участі команди (причому максимум зі двома заліковими екіпажами на кожному етапі), то зараз можна виступати також в індивідуальному порядку – приблизно так само, як роблять цього року норвежець Мадс Остберг або естонець Георг Ліннамяе, які номіновані тільки на здобуття очок в особистому заліку. Подібна концепція також дає командам можливість залучити до боротьби якомога більше різних екіпажів протягом сезону… Як, наприклад, вже робить італійська Movisport SRL – до її основного складу входять Микола Грязін й Енріко Браццолі, але за нагоди вона підключає ще вільного екс-заводського пілота Есапекку Лаппі (вже виграв для Movisport етап у Лапландії, зараз готується до старту в Португалії).

Нові можливості прагнуть використати найкращим чином також обидві повноцінні заводські команди в WRC, M-Sport Ford WRT і Hyundai Motorsport N – вже відомо, що вони планують протягом сезону залучити мінімум по чотири екіпажі… Британська команда спочатку орієнтувалася на варіант з французом Адрієном Фурмо, якого час від часу повинен був замінювати фін Теему Сунінен. Але тепер M-Sport планує варіант з регулярним «тасуванням» складу з чотирьох екіпажів – до Фурмо і Сунінена долучилися також швед Том Крістенссон (торішній чемпіон J-WRC) і досвідчений чех Мартін Прокоп. Щось подібне прагнуть реалізувати також і в Hyundai. Спочатку майже вся програма вибудовувалася навколо шведа Олівера Сольберга та норвежця Оле Хрістіана Вейбю. Але надалі цей проект був розширений – тепер команда з Альценау планує вже регулярно виставляти відразу три екіпажі (компанію Сольбергу та Вейбю складе також фін Ярі Хуттунен, чемпіон WRC-3 2020 року) – причому кожен з них отримає по шість-сім стартів у WRC-2! Плюс на етапі на Сардинії в червні кольори Hyundai Motorsport N захищатиме місцевий фірмовий пілот марки, італієць Андреа Круньола.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@TeemuSuninenRac, @OliverSolberg01)

05-05-2021 11559
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца