WRC-2 і WRC-3: відстрочка до Каталонії…

Напевно, в Уельсі в заліку WRC-2 можна було б уважно спостерігати за тим, як проявлять себе різні екіпажі – наприклад, британця Гаса Грінсміта (дійсно непогано, чотири подіуми за сезон), француза Стефана Лефевра (так собі, адже від заводського пілота Citroen Racing зазвичай чекають набагато більшого) або норвежця Оле Хрістіана Вейбю (дебют за кермом Citroen C3 R5 вийшов досить нерівним, хоча періодично йшов в одному темпі з Лефевром). Але поступово виявляється, що все зводиться тільки до трьох фактів… По-перше, Калле Рованперя відмінно провів гонку і розгромив минулорічного чемпіона WRC-2, шведа Понтуса Тідеманда. Лише на вдалий збіг обставин такий успіх 18-річного фіна списати неможливо – все ж більше півтора хвилин відриву і рахунок 15:3 по виграних спецділянках! По-друге, шанси Тідеманда на успішний захист свого титулу різко впали – йому тепер потрібно розраховувати не тільки на свій успіх в Каталонії, але ще і на невдачу Яна Копецкого. По-третє, в командному заліку два перших місця гарантовані обом заводським командам Skoda.

Тепер цікаво дочекатися публікації списку учасників RallyRACC Catalunya – Costa Daurada і дізнатися, кого ж саме Skoda Motorsport збирається заявити в Каталонії? В принципі, досить можливий такий варіант, що млада-болеславці виставлять відразу три екіпажі – Ян Копецкі з Понтусом Тідемандом остаточно розберуться між собою в боротьбі за титул, а у Калле Рованпері є реальний шанс завершити сезон в WRC-2 третім! Чи Skoda Motorsport відмовиться від чудової можливості зайняти весь подіум за підсумками сезону? Цікаво, що до поля зору несподівано потрапив і монопривідний WRC-3, який зазвичай рідко привертає увагу… Але зараз вперше за чотири роки можемо отримати різних чемпіонів в Junior WRC і WRC-3 – в 2014-2017 роках юніори зазвичай в якості бонусу «прихоплювали» ще й чемпіонську корону в моноприводі. Але в Уельсі зміни лідера поки не відбулося – перемогу в гонці святкував британець Том Вільямс, а два претенденти на титул в WRC-3 (італієць Енріко Браццолі і фін Тайско Ларіо) задовольнилися просто фінішем на подіумі… Але у Браццолі і Ларіо все одно є реальні шанси на чемпіонську корону – звичайно, за умови, що вони виступлять на етапі в Каталонії.

Wales Rally GB (залік WRC-2)
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) 3:15.27,2
2. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +1.34,2
3. Грінсміт/Джельсоміно (GB/I, Ford Fiesta R5) +2.13,6
4. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +2.56,8
5. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +4.35,4
6. Пєньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +6.20,1

Wales Rally GB (залік WRC-3)
1. Уільямс/Холл (GB, Ford Fiesta R2T) 3:49.44,9
2. Браццолі/Бельтраме (I, Peugeot 208 R2) +4.38,5
3. Ларіо/Хямяляйнен (FIN, Peugeit 208 R2) +6.55,1

Залік WRC-2, пілоти (після одинадцяти етапів)
1. Копецкі (CZ) – 125 (5 стартів)
2. Тідеманд (S) – 111 (6 стартів)
3. Грінсміт (GB) – 70 (7 стартів)
4. Рованперя (FIN) – 65 (5 стартів)
5. Пєньонжек (PL) – 56 (6 стартів)
6. Андольфі (I) – 50 (6 стартів)

Залік WRC-2, команди (після одинадцяти етапів)
1. Skoda Motorsport II – 150
2. Skoda Motorsport –108
3. Printsport – 80

Залік WRC-3 (після одинадцяти етапів)
1. Бергквіст (S) – 86 (5 стартов)
2. Ларіо (FIN) – 83 (6 стартов)
3. Родстрьом (S) – 80 (5 стартов)
4. Франческі (F) – 79 (7 стартов)
5. Браццолі (I) – 73 (4 старта)
6. Уільямс (GB) – 47 (7 стартов)

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport, Tom Williams Rallying

08-10-2018 21035
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца