WRC-2: абсолютний успіх Skoda Motorsport

Начебто центральною подією іспанського ралі стала чергова прем’єра заводської команди Volkswagen Motorsport – цього разу вже з новими VW Polo GTI R5. Причому дебют вийшов досить успішним – третє місце у норвежця Петтера Сольберга, п’ять виграних спецділянок (чотири у Еріка Камійї, одна у Петтера Сольберга)… Але все це швидко потьмяніло на тлі чергового переможного параду Skoda Motorsport – чеська команда в блискучому стилі зробила дубль, Калле Рованпера здобув другу поспіль перемогу. У підсумку, млада-болеславці просто знищили якусь подобу конкуренції в WRC-2 – виграли 10 раундів з 12 (п’ять перемог у Яна Копецкого, три у Понтуса Тідеманда і дві у Калле Рованпері), два перших місця в командному заліку (кращою стала Skoda Motorsport II, другу позицію взяла Skoda Motorsport), а також весь подіум в особистому заліку за підсумками сезону (фінальний ривок Рованпері у вигляді двох перемог і 68 очок в трьох гонках дозволив фіну в 18 років стати наймолодшим в історії призером WRC-2 ). Більш ніж наочна демонстрація своїх сил…

Так як майбутній фінальний раунд в Австралії вже фактично нічого не вирішує в WRC-2 (хіба тільки чилієць Педро Еллер у випадку фінішу на подіумі підіймається на п’яте місце в цьому чемпіонаті), багато хто вже починають заглядати в наступний сезон. Наприклад, вже не раз з’являлися повідомлення, що Skoda Motorsport весною 2019 року готує прем’єру оновленої Skoda Fabia R5, яку в ралійних колах вважають відповіддю чехів на появу нових Citroen C3 R5 і Volkswagen Polo GTI R5. Крім того, пару днів назад відомий менеджер Тімо Йоухкі повідомив фінському виданню Keskisuomalainen, що для його підопічного Калле Рованпері в 2019 році заплановані сім стартів на європейських етапах в WRC-2 в складі Skoda Motorsport плюс пара додаткових виступів в приватній команді TGS Worldwide (наприклад, на початку сезону в Монте Карло). Враховуючи майбутні реформи в наступному році, скоріш за все, 18-річний фін буде націлений на завоювання титулу в категорії WRC-2 Pro, тобто в заліку заводських екіпажів і команд. Цікаво тільки, чи будуть у шкодовців якісь суперники в WRC-2 Pro? Бо, крім варіантів з Citroen Racing і Hyundai Motorsport, поки нічого не видно…

RallyRACC Catalunya – Costa Daurada (залік WRC-2)
1. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) 3:20.47,6
2. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5) +8,5
3. Сольберг П./Енган (N, VW Polo GTI R5) +1.36,6
4. Каєтановіч/Щепаняк (PL, Ford Fiesta R5) +1.59,6
5. Соланс/Марті (E, Ford Fiesta R5) +2.59,3
6. Сольберг Х./Майнор (N/A, Skoda Fabia R5) +4.47,4

Залік WRC-2, пілоти (після дванадцяти етапів)
1. Копецки (CZ) – 143
2. Тидеманд (S) – 111
3. Рованперя (FIN) – 90
4. Гринсмит (GB) – 70
5. Пенёнжек (PL) – 56
6. Андольфи (I) – 54

Залік WRC-2, команди (після дванадцяти етапів)
1. Skoda Motorsport II – 150
2. Skoda Motorsport –133
3. ACI Team Italia WRC – 80
4. Printsport – 80
5. Hyundai Motorsport – 78
6. Citroen Total WRT – 56

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda Motorsport

30-10-2018 1970
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца