Wales Rally GB, СД21: дуель на набережній

Недільний маршрут валлійського етапу чемпіонату світу став наочним прикладом того, що організатори гонок далеко не завжди готові підкорятися всім вимогам FIA і часом здатні наполягти на своєму. Кілька місяців тому була ціла історія, коли складали програму фінального дня Wales Rally GB – господарі траси дуже наполягали на тому, щоб завершити змагання асфальтовим допом на півострові Грейт Орм (туристичний і заповідний район міста Лландідно), по відомій трасі Marine Drive, яка проходить по всьому периметру півострова вздовж узбережжя Ірландського моря. У FIA сильно заперечували проти такого варіанту, причому їхні аргументи були цілком логічними – навіщо відоме гравійне ралі завершувати Power Stage з його бонусними очками на асфальті? У підсумку, обом сторонам довелося вибрати якесь компромісне рішення – Power Stage перестав бути фінальною спецділянкою (його роль виконав перший проїзд гравійного СД Gwydir, причому за три допа до фінішу Wales Rally GB). А асфальтовий Great Orme Llandudno все ж буде завершувати програму ралі!

У підсумку, склалася досить підступна ситуація. По-перше, на самому фініші валлійського ралі учасникам доведеться постійно «перестрибувати» з одного покриття на інше – два проїзди гравійного Gwydir чергуються з двома проїздами асфальтового Great Orme Llandudno. По-друге, всі результати на Power Stage є попередніми до самого фінішу гонки – якщо хтось з п’ятірки кращих екіпажів раптом зійде на одному з решти допів, він негайно втрачає бонусні очки на користь наступного за ним учасника… І якщо хтось вирішив , що перші заїзди на відомій трасі Marine Drive, побудованій ще в 1878 році (до речі, в порівнянні з минулими роками, ця спецділянка була збільшена з 4,75 км до 8,03 км і зараз фінішувала мало не в самому центрі міста Лландідно), стануть звичайним «доїздом до фінішу» – той серйозно помилився! Себастьян Ож’є після того, як на Power Stage віддав лідерство Ярі-Матті Латвалі, все одно не відмовився від продовження цієї боротьби – француз став найшвидшим на Marine Drive і тепер відстає від фіна лише на 0,2 секунди! А до фінішу Wales Rally GB залишається ще дві спецділянки … Плюс залишається спостерігати за тим, як Тьєррі Ньовілль крок за кроком надолужує втрачене вчора – зараз бельгієць перебуває лише в семи секундах від місця в Топ-5.

Становище після СД21
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 2:52.42,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,2
3. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +17,2
4. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +44,8
5-6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +58,9
5-6. Миккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,9
7. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.05,8
8. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.05,9
9. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +8.24,8
10. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +9.49,6

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Sophie Graillon, Hyundai

07-10-2018 3114
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца