Wales Rally GB, СД9: «укол» Тянака

Поки учасники після всієї цієї халепи й плутанини на сьомій та восьмій спецділянках долали довгий шлях до відомого допа під назвою Dyfnant (спочатку 20 хвилин на регрупінг, потім понад півтори години на дорожню секцію), можна було нарешті роззирнутися на всі боки й з’ясувати, що ще сталося за ті пару годин метушні… Однією з перших ключових новин стало повідомлення про те, що Ярі-Матті Латвала не зможе продовжити боротьбу навіть за допомогою Rally2 – його Toyota Yaris WRC в цій прикрій аварії отримала занадто серйозні пошкодження. Таким чином, в битві за Кубок виробників у Toyota Gazoo Racing (точніше, в Отта Тянака та Кріса Міка) не залишилося права на помилку – адже у їх головних суперників з Hyundai Motorsport в строю залишилися всі три екіпажі. Інша помітна подія відбулася в WRC-2 Pro – вибув один з претендентів на титул, норвежець Мадс Остберг, на чиєму Citroen C3 R5 виявили витік масла. Шансів на титул Мадсу це не додало…

Те, що відбувалося під час повторного проїзду спецділянки Dyfnant, миттєво переконало всіх скептиків у тому, що передбачуваного спокою в стилю «Треба завершити день без пригод» поки не передбачається. Тон миттєво задав Отт Тянак, який відкривав трасу – естонець майже один в один повторив свій ранковий час (11.06,1 проти 11.06,9) і повторно виграв цей доп! І якщо під час першого заїзду впритул за Тянак тягнувся цілий хвіст переслідувачів (все ж чотири екіпажі на дистанції в 19,36 км відстали від нього менш ніж на секунду), то зараз лідер чемпіонату різко пішов у відрив – виграв більше ніж п’ять секунд у Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля, завдяки чому відразу злетів на друге місце! Більш того, естонець за доп до фінішу дня відстає від свого одноклубника Кріса Міка всього лише на 0,6 секунди! Правда, Ож’є все одно перебувє зовсім поруч – француза від лідера ралі відокремлює рівно секунда… Цікаво, хто завершить п’ятницю на першій позиції ?!

Становище після СД9
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 1:08.50,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,6
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +1,0
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +5,9
5. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 Coupe WRC) +19,1
6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +27,8
7. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +30,9
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +50,2
9. Тідеманд/Флоене (S/N, Ford Fiesta WRC) +2.43,1
10. Копецкі/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5 evo) +3.33,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota

04-10-2019 6426
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца