Wales Rally GB, СД9: п’ятниця для Тянака

Здається, недавні неприємності Ярі-Матті Латвали і Теему Сунінена на спецділянці Brenig (довжиною майже три десятки кілометрів) багато хто з екіпажів розцінили як невелике, але досить промовисте нагадування з боку гонки і примхливої, часом навіть підступної Фортуни… Мовляв, секція і взагалі вся п’ятнична частина ралі вже завершуються, попереду ще два гоночних дня і десь дві сотні кілометрів – а чи дійсно варто за таких умов ризикувати, та ще й майже без шансів потім у випадку чого все надолужити? Чи не єдиним з пілотів, кого подібні питання взагалі не турбували, був Тьєррі Ньовілль – бельгієць на фінальній спецділянці п’ятниці «ввімкнув форсаж» і зміг показати кращий час, завдяки чому трохи зміцнився на своїй другій позиції. Правда, за нинішніх обставин Ньовіллю просто нема куди відступати – адже необхідно не тільки чекати на проблеми у Отта Тянака (і не факт, що це станеться!), а ще й самому битися за те, щоб зберегти лідерство в чемпіонаті… Не будемо забувати про те, що ще в червні Тьєррі випереджав Отта аж на 72 очка, а зараз від всієї цієї чудової фори залишилося лише 13 пунктів – і естонець на цьому зупинятися не збирається! Який вже тут спокій…

За підсумками п’ятниці склалося насправді цікаве співвідношення сил – Отт Тянак продовжує чітко і впевнено лідирувати, Тьєррі Ньовілль вперто чіпляється за друге місце, а ось Себастьян Ож’є досі ніяк не може вийти на темп лідерів і поступово, але незворотньо відстає. Ось на командному рівні картина зовсім інша – якщо у Toyota Gazoo Racing все три екіпажі досі складають міцний ударний кулак і тримаються в Топ-5, то у їх суперників все виглядає досить сумно… В Hyundai Motorsport зараз майже все тримається на Ньовіллі – його одноклубники Хейден Паддон і Андреас Міккельсен зараз ведуть відверто посередню гонку, застрягши в кінці Топ-10. А у M-Sport Ford WRT все вже зовсім кепсько – в строю залишився лише Ож’є (під самий кінець дня вибув також Теему Сунінен, який вилетів з траси). Французу вже не позаздриш – ні швидкості, ні стабільності, так ще й спину прикривати більше нема кому… До речі, Citroen Racing взагалі майже не нагадує про себе – Крейг Брін з Мадс Остберг більш-менш тримаються в середині Топ-10, але без особливого натхнення. Може, завтра все різко зміниться? Адже в суботу чекають дев’ять допів поспіль і 150 км без проміжного сервісу!

Становище після СД9
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 1:06.04,3
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +28,8
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +31,3
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +35,9
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +38,2
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +48,8
7. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.06,4
8. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.08,4
9. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.24,3
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +3.08,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter (@planetemarcus)

05-10-2018 1081
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца