Wales Rally GB, СД8: «випадковий снаряд»

Коли в маршруті ралі є якась велика спецділянка, з дистанцією мінімум на три десятки кілометрів, то всі без винятку підсвідомо чекають, що саме на такому допі обов’язково станеться щось таке неймовірне і дуже непередбачуване, що негайно переверне всю Топ-10 з ніг на голову. Як правило, такі очікування далеко не завжди збуваються – адже учасники знають краще, ніж хтось ще, чим може закінчитися спроба без ретельної підготовки створити диво на подібних спецділянках… Але час від часу такий «головний калібр» може досить влучно покласти пару-трійку снарядів – не обов’язково з якими-небудь глобальними «руйнуваннями» (коли мало не половина Топ-10 миттєво відправляється «за борт»), але деякі екіпажі встигає добряче «прикласти» (не обов’язково до сходу, але певна «контузія» гарантована). Якраз щось подібне сталося під час повторного проїзду допа Brenig, який налічує 29,13 км і є найдовшою спецділянкою не тільки п’ятниці, але і всієї гонки.

Треба відразу зазначити – важкий «снаряд» вибухнув на чималій відстані від Отта Тянака, тому естонець на цьому допі анітрохи не постраждав. Скоріше вже, навіть навпаки – адже «вибуховою хвилею» накрило відразу двох його переслідувачів, завдяки чому перевага Тянака зараз складає вже півхвилини! А ось велика гонитва за лідером все ж трохи «захлинулася» – спочатку Ярі-Матті Латвала несподівано зловив камінь в лобове скло і змушений був помітно скинути свою швидкість (чверть хвилини відставання і втрата позиції), пізніше Теему Сунінена раптом розвернуло в одному з поворотів (вже мінус 20 секунд, миттєве падіння з третього на сьоме місце). Добре хоч, що ніхто не зійшов – тобто Топ-10 трохи «перетасували», але ніхто не вилетів з обойми. Розстановка сил в групі лідерів раптово змінилася – Тьєррі Ньовілль миттєво опинився на другій позиції, яка за будь-яких обставин гарантує йому збереження лідерства в чемпіонаті… Але оскільки зараз поки п’ятниця, а не неділя, то бельгійцю треба ще як слід постаратися зберегти те, що в нього є зараз. Тим більше, у Тьєррі за спиною йдуть ще мінімум три бажаючих відігратися за всі сьогоднішні неприємності – Ярі-Матті Латвала, Есапекка Лаппі і Себастьян Ож’є… Так що ситуацію в районі подіуму ніхто не ризикне назвати безтурботною!

Становище після СД8
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 55.45,5
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +31,2
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +32,8
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +36,2
5. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +37,0
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +44,3
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,4
8. Остберг/Ерісен (N, Citroen C3 WRC) +34,9
9. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +58,6
10. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.15,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

05-10-2018 10969
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца