Wales Rally GB, СД7: атака Ож’є і удар по Toyota…

Коли ретельно досліджуєш розклад п’ятничної секції нинішнього Wales Rally GB, погляд постійно чіпляється за пару цікавих цифр в графіку – коли дві перших спецділянки петлі, Elsi (11,65 км) та Penmachno (16,19 км), стартують протягом 28 хвилин. Тобто екіпаж встигає промчати по стартовому допу секції (десь приблизно за дев’ять-десять хвилин), трохи віддихатися на фініші, а то й прокоментувати ситуацію журналістам, якщо є бажання. І після цього у нього є приблизно чверть години чи трохи більше, щоб відзначитися на контрольних постах, швидко оцінити стан своєї техніки, проїхати з дотриманням всіх правил приблизно сім кілометрів до старту наступної спецділянки… Не дивно, що такий шалений темп чимось нагадує змагання зі спортивної стрільби – точніше, один з різновидів стендової стрільби, коли стрілець повинен швидко відреагувати й збити відразу дві мішені в повітрі. І будь-який промах негайно перетворюється на величезний крок до поразки.

Як з’ясувалося, буквально протягом півгодини відразу два заводських екіпажі здійснили по одному такому серйозному промаху, причому в обох випадках постраждали фіни – спочатку на спецділянці Elsi вилетів до лісу Есапекка Лаппі (Citroen Racing), а на Penmachno прийшла черга Ярі-Матті Латвали (Toyota Gazoo Racing). Ця аварія була насправді серйозною – Латвала просто шкереберть вилетів з траси і його Toyota Yaris WRC в «перевернутому» стані врізалася в дерево. На щастя, екіпаж не постраждав, чого не скажеш про машину – схоже, що у Ярі-Матті не так багато шансів продовжити виступ за допомогою Rally2 (кепський сигнал для Toyota Gazoo Racing, яка втратила один з козирів в командній боротьбі). Організаторам довелося зупинити цю спецділянку, щоб привести місце аварії до ладу, що спричинило «зсув» в подальшому розкладі мінімум на 15 хвилин. Але основну групу лідерів це практично не зачепило – Себастьян Ож’є вже вдруге поспіль успішно атакував, миттєво відтіснив Тьєррі Ньовілля, прорвався на друге місце й відстає від лідера на 2,5 секунди!

Становище після СД7
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 56.26,1
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,5
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,4
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +7,7
5. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,0
6. Сунінен/Лехтінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +29,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc.cz, Citroen

04-10-2019 7347
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца