Wales Rally GB, СД5: калейдоскоп

Після відверто нудних трьох ранкових допів п’ятниці гонка, нарешті, стала цікавою – Отт Тянак і Себастьян Ож’є проїхали 10-кілометровий СД Aberhirnant досить невдало і розпрощалися з позиціями, що були завойовані з таким трудом – естонець опустився з другого рядка на четвертий, а Ож’е – з третього на п’ятий. Причому, Себ був досить близький до того, щоб через свою помилку завершити день в придорожній канаві. Таким чином, Тьєррі Ньовілль виявився попереду своїх головних конкурентів і займає тепер другу позицію в абсолютному заліку гонки, на 6 секунд відстаючи від лідируючого Кріса Міка.

Кращими ж на спецділянці стали Ярі-Матті Латвала і Елфін Еванс, які показали однаковий час. Залишається тільки гадати, як виглядала б боротьба за лідерство, якби Еванс не мав проблем двома допами раніше.

Ну а спецділянку в результаті було спочатку зупинено на 10 хвилин через небезпечну поведінку глядачів, а потім і зовсім скасовано. Це дещо дивно, оскільки маршалів в Уельсі завжди вистачало, і працювали вони дуже жорстко, миттєво реагуючи на будь-які порушення і без вагань застосовуючи силу. Та й вся система безпеки на британському етапі вибудувана просто прекрасно. Поки невідомо, що мали робити глядачі для прийняття рішення про скасування спецділянки.
Останнім, хто проїхав доп в бойовому режимі, став Елфін Еванс, то ж результати Бріна і всіх інших, хто їхав за Елфіном, буде пораховано окремо.

Турнірне становище після СД5
1. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 38.03,1
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,0
3. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,2
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +6,5
5. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +8,8
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +14,0
7. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +20,2
8. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +28,4
9. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +44,5

 

04-10-2019 8595
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца